Sticky F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 15 September 2023
  • 914 reacties
  • 58326 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Reputatie 7
Badge +19

Het is zo ver, Apple heeft de iPhone 15 onthuld. Vanaf vrijdag 15 september om 14:00 uur pre-order je de iPhone 15 bij KPN. Ben je benieuwd naar de specificaties en/of levertijden van de nieuwe iPhone? Je leest het in dit topic.

 

Specificaties iPhone 15 (Pro)

Een nieuwe iPhone betekent nieuwe specificaties. Dit jaar zijn er weer veel nieuwe ontwikkelingen voor de iPhone. De nieuwe iPhone 15 toestellen hebben sinds dit jaar een nieuwe aansluiting, namelijk USB-C. 

Bij de iPhone Pro (Max) maakt 'mute-knop' aan de zijkant plaats voor de actieknop. Deze actieknop is vrij in te stellen voor verschillende apps met allerlei functies zoals het openen of activeren van je zaklamp, stiltemodus, dictafoon of camera.

Benieuwd naar de details van alle modellen uit de iPhone 15-serie? Gebruik ons handige overzicht hieronder en kies welke iPhone het beste bij jou past.

  iPhone 15 iPhone 15 Plus iPhone 15 Pro iPhone 15 Pro Max
Camera (achterzijde) Wide en ultra-wide Wide en ultra-wide Wide, ultra-wide en telephoto Wide, ultra-wide en telephoto (periscope lens)
Camera (megapixels) 48MP 48MP 48MP 48MP
Display 6.1-inch Super Retina XDR 6.7-inch Super Retina XDR 6.1-inch Super Retina XDR 6.7-inch Super Retina XDR
Kleuren Zwart, blauw, roze, geel, groen Zwart, blauw, roze, geel, groen Zwart, zilver, blauw, grijs Zwart, zilver, blauw, grijs
Batterij 3877 mAh 4912 mAh 3650 mAh 4852 mAh
Processor A16 Bionic (4nm) A16 Bionic (4nm) A17 Pro-chip (3nm) A17 Pro-chip (3nm)
Opslagruimte 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB, 1TB 256GB, 512GB, 1TB
Geheugen 6GB 6GB 8GB 8GB
Poort USB-C port USB-C port USB-C port USB-C port

 

Apple iOS 17

Apple heeft ook een nieuwe versie van hun besturingssysteem aangekondigd. Je leest hier alles over Apple iOS 17.

 

Levertijd iPhone 15 (Pro) bij KPN

De nieuwste iPhone is vanaf vrijdag 15 september om 14:00 uur te pre-orderen bij KPN. De normale verkoop begint op vrijdag 22 september om 08:00 uur.

De eerste uitlevering van de iPhones begint op 22 september, tegelijk met de normale verkoop. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling
 

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 15 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit.

 

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 15 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

 

Apple Watch Series 9

Naast de nieuwe iPhone heeft Apple ook de Apple Watch Series 9 en Apple Watch Ultra 2 gelanceerd. Je bekijkt de Apple Watch bij KPN hier.

 

Wil je nog meer kijken en vergelijken, check dan zeker onze vergelijkingspagina's:

iPhone 15 vs iPhone 14
iPhone 15 vs iPhone 15 Pro

 

Veelgestelde vragen

 

 Wanneer komt de iPhone 15 uit?

De release datum van de nieuwe iPhone 15 is vrijdag 22 september 2023.

 

Wat kost een iPhone 15?

Voor de beste prijzen bestel je de iPhone 15 bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en ga voor jouw ideale iPhone met abonnement. Bij het bestellen vind je ook de prijs van jouw gekozen iPhone 15.  

 

Waar kan ik de iPhone 15 bestellen?

De iPhone 15 is vanaf vrijdag 22 september gemakkelijk te bestellen via onze shop. Wil je de iPhone 15 als een van de eerste in huis hebben? Pre-order de nieuwe iPhone 15 vanaf vrijdag 15 september 14:00 via onze shop.

 

 Kan ik met de iPhone 15 gebruikmaken van 5G?

Ja, je kan met de iPhone 15 5G gebruik maken van het krachtige 5G-netwerk van KPN.   

 

Welke simkaart kan ik gebruiken voor mijn iPhone 15?

Bij de iPhone 15  kan je een dualsim gebruiken met twee actieve e-sim's of een nanosimkaart en een e-sim.  

 

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een levering van Apple ontvangen. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.


Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling. Zo gauw er een datum bekend is en jouw toestel naar je toe komt, kan je het daar zien.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

 

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Is de iPhone 15 waterdicht?

De iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max hebben een IP68-classificering volgens IEC-standaard 60529. Dit houdt in dat ze spat-, water- en stofbestendig zijn tot 30 minuten en 6 meter diep. Het is belangrijk om er rekening mee te houden dat dit minder kan worden door slijtage door gebruik.   

* De iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max zijn spat-, water- en stofbestendig en getest onder gecontroleerde omstandigheden.   

 

Kan ik de iPhone 15 ook zakelijk bestellen?

Natuurlijk kan je de iPhone 15-serie ook bij KPN zakelijk bestellen. Kijk voor de mogelijkheden in onze  zakelijke shop. 

 

Apple heeft de Apple Watch Series 9 aangekondigd, gaat KPN deze ook verkopen?

Verberg inhoud

Ja! Hier vind je de beschikbare Apple Watches


914 reacties

Reputatie 1

Hier ook gisteren bericht gekregen dat mijn iPhone 15 Pro NT 256GB vandaag geleverd word door PostNL.

 

Besteld op 19-10-23.

Ik heb de iPhone Pro Max WT 256GB besteld op 15-10, maar helaas nog geen bericht gehad...

Het is het wachten waard hoor! 😁

Reputatie 3
Badge +2

Hier ook gisteren bericht gekregen dat mijn iPhone 15 Pro NT 256GB vandaag geleverd word door PostNL.

 

Besteld op 19-10-23.

Ik heb de iPhone Pro Max WT 256GB besteld op 15-10, maar helaas nog geen bericht gehad...

Het is het wachten waard hoor! 😁

Ik mag het hopen, ik wordt steeds meer ongeduldig. 😉

Reputatie 3
Badge +2

Rond het middag uur toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gebeld. Helaas was er niets te melden en ook niet te zeggen hoe snel ik aan de buurt zou zijn.

Nu is het wel heel toevallig dat ik zojuist nog even de status van de bestelling heb gecheckt… en

Hij zal worden verzonden… 😬

Rond het middag uur toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gebeld. Helaas was er niets te melden en ook niet te zeggen hoe snel ik aan de buurt zou zijn.

Nu is het wel heel toevallig dat ik zojuist nog even de status van de bestelling heb gecheckt… en

Hij zal worden verzonden… 😬

fijn dat jou toestel er nu ook aan komt. Ik heb hem nu een dagje en ik je vertellen dat het het wachten zeker waard is. Nog even wachten en dan kan je er lekker van genieten. Veel plezier ermee!

Reputatie 3
Badge +2

Het lijkt er inderdaad sterk op, dat ik morgen de iPhone 15 Pro Max WT 256GB mag ontvangen, welke ik 15 oktober heb besteld. 
Ik kijk er naar uit. 

Reputatie 3
Badge +2

Zojuist heb ik ook mijn nieuwe iPhone in ontvangst mogen nemen. Nu aan het overzetten van mijn oude toestel.

Ik moet zeggen, hij ziet en voelt goed aan. Ik ben zeer benieuwd.

Zijn er nog meer mensen aan het wachten op hun iPhone?

Ik wacht nu al 4,5 week op de iPhone pro BT 128 gb en ik dacht dat de schaarste nu wel een beetje voorbij was. Mijn geduld is na de 4e week ook nu wel beetje aan het opraken...

Reputatie 3
Badge +2

Zijn er nog meer mensen aan het wachten op hun iPhone?

Ik wacht nu al 4,5 week op de iPhone pro BT 128 gb en ik dacht dat de schaarste nu wel een beetje voorbij was. Mijn geduld is na de 4e week ook nu wel beetje aan het opraken...

Hallo Ruben, ik heb ook ongeveer 4,5 week gewacht op mijn 15 Pro Max WT 256GB. Ik had hem 15-10 besteld en 16-11 (afgelopen donderdag) eindelijk mogen ontvangen.

Ik had hiervoor een 13 Pro Max en moet zeggen dat het toch zeker weer een stap is.

Nog even volhouden!! 😉 Hij zou er zo maar op korte termijn kunnen zijn.

Hallo KPN,

26 oktober een Iphone 15 pro 128 gb Black Titanium besteld. Ik zie inmiddels meerdere winkels met voorraad echter kunnen jullie weer niet leveren. Jullie geven aan dat jullie er alles aan doen maar volgens mij valt dat toch wat tegen als ik hem vandaag bij meerdere winkels op kan halen. Dat zouden jullie ook voor mij kunnen doen lijkt me en hem dan versturen

 

Kunnen jullie aangeven hoe lang het nog duurt? 

 

Met vriendelijke groet,

 

Martijn

 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo KPN,

26 oktober een Iphone 15 pro 128 gb Black Titanium besteld. Ik zie inmiddels meerdere winkels met voorraad echter kunnen jullie weer niet leveren. Jullie geven aan dat jullie er alles aan doen maar volgens mij valt dat toch wat tegen als ik hem vandaag bij meerdere winkels op kan halen. Dat zouden jullie ook voor mij kunnen doen lijkt me en hem dan versturen

 

Kunnen jullie aangeven hoe lang het nog duurt? 

Hi Martijn, als de verwachte leverdatum bekend is kun je deze vinden in de besteltool. Een kleine indicatie voor dit model is circa 2 weken, maar ik kan dit niet garanderen. We zijn hierin helaas afhankelijk van Apple.

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst voor de iPhone 15 Pro, maar zie dat deze momenteel niet op voorraad is. Kunnen jullie mij laten weten wanneer de iPhone 15 Pro weer beschikbaar zal zijn?

Admin: reactie verplaatst naar lopend topic over dit onderwerp

 

Reputatie 7
Badge +20

@Ruben de Vogel dit is een beetje afhankelijk van welke kleur en hoeveelheid opslag. Maar ik verwacht dat ze ergens volgende week weer binnen komen. Hou je bestelstatus in de gaten.

Beste,

ik ben geinteresseerd in de iphone 15 pro, wanneer ik dit toestel koop wil ik meteen naar kpn overstappen. Gezien ik nog wat twijfels had heb ik nog met de aankoop gewacht. Echter zie ik dat ik iedere dag meer moet betalen. Terwijl de deal hetzelfde blijft. Klopt dit? Is er mogelijk op korte termijn nog een aantrekkelijkere deal? Of kunnen jullie iets aanbieden?

groetjes Sandra

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Sandra Aspers, welkom! Via het forum kunnen we je niet verder helpen met een aanbod. Je kunt dan toch het beste kijken op onze website óf even bellen met 0800-0402, zodat mijn collega's met je mee kunnen kijken. Ik kan me niet voorstellen dat je iedere dag meer moet betalen: de huidige aanbiedingen blijven doorgaans een poosje staan voordat we ze met nieuwe vervangen. Of er op korte termijn nog een andere deal komt, weet ik niet zeker. We wisselen regelmatig, dus wat dat betreft kan je het zeker nog een paar weken in de gaten houden!

Reageer