Vraag

Gigaset a270 a werkt niet

  • 2 May 2024
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb mijn 5 jaar oude giganten moeten vervangen omdat een paar handsets niet meer werkten.

batterijen vervangen maar het probleem bleef.

dus nieuwe gigaset aangeschaft, maar ik krijg het basisstation niet aan de praat en de telefoon doet het gewoon niet.

vraag me af of het probleem überhaupt aan de telefoon ligt. Gaat het bij de KPN misschien verkeert.

 

hoorgraag

m

Martin van Mourik

 


6 reacties

Hiu, welkom op de kpn community. 

De handsets moeten gewoon wel verbonden zijn met de basis. En zeker onderling kunnen bellen. 

Als dat niet het geval is werkt de set niet. 

Je hebt met de nieuwe set toch niet de oude adapter gebruikt???

 

Dank Peter,

 

nee ik heb alles gebruikt uit de nieuwe doos.  Ik kan de handsets niet koppelen aan de home base.

dit probleem had ik al met mijn oude gigaset, maar toen kon ik nog bellen. Nu is alles dood.

 

groet

 Martin

Handsets koppelen aan basis staat buiten kpn.

Welke handeling doe je? Normaal met Gigaset is het voldoende elke handset op de basis te zetten voor koppelen. Dat duurt per handset vaak wel een paar minuten. 

Dag Peter,

 

vandaag naar de KPN gebeld, mede omdat mijn vorige gigaset het ook niet goed deed.

er stond  iets niet goedvinden hun database, en dat hebben ze gecorrigeerd. 
Daarna had ik weer signaal via het modem en kon ik weer bellen en de handsets koppelen.

Goed om van jou te weten dat de handsets koppelen buiten KPN staat. Dat wist ik niet.

 

dank voor je hulp en groet !

Martin van Mourik

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Een nieuw DECT-station met 1 of meerdere handsets, dan worden de handsets automatisch aan de betreffende basis gekoppeld. Alleen de extra handsets die je dan toe wil voegen moet je handmatig koppelen @Martin 1952 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Martin 1952, als ik jouw laatste bericht goed interpreteer werken de toestel nu op de juiste manier? 

Reageer