Beantwoord

Huawei p30 met smartwatch

  • 6 June 2019
  • 1 reactie
  • 672 keer bekeken

Hai,

2, 5 week geleden mijn abbo mogen verlengen en er een super huawei bij genomen. Meteen geregistreerd en gedaan voor de smartwatch en zit nu al 2,5 week op de email met de track en trace te wachten. Hebben jullie een idee hoe lang dat nog duurt? Plus, ik heb nergens helaas een kleur kunnen aangever, is dit nog te regelen?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 7 June 2019, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hoi, Sabgabphil, welkom! Goede keuze, dat is een mooi horloge. Even ter controle: je hebt via huweimobile.ml/promotie het registratieformulier ingevuld? Zo ja, en alles is goedgekeurd, dan krijg je de watch binnen 4 weken thuisgestuurd.

Mocht je hem dan nog niet hebben dan kun je contact opnemen met Huawei, zij zijn verantwoordelijk voor deze actie. Ze zijn te bereiken via telefoonnummer 088-4000173 of per e-mail via huawei@consumercare.info

Hoe het zit met de kleur weet ik helaas niet. Als je dit niet hebt kunnen aangeven verwacht ik dat ze een standaardkleur leveren.