Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet in Siemens 60

  • 23 June 2021
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Als KPN iets overneemt waarom moet de klant dan de dupe worden. Waarom moet je als klant na 45 jaar zo’n behandeling ondergaan. Wij hebben een Siemens 60 met een nwe Simkaart van KPN maar bij velen werkt hij blijkbaar niet ook bij ons niet. Dus wat nu in ieder geval geen nwe tel.

 

*admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 24 June 2021, 20:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Margriet De Jong, welkom hier. 

De simkaart werkt niet meer in jouw toestel. Ik snap heel goed dat je daar van baalt. Echter is deze wijziging wel noodzakelijk, dit om de veiligheid etc. te kunnen blijven waarborgen. Gevolg is helaas wel dat niet alle toestellen meer werken. Deze zijn dan toch wel aan vervanging toe. Ze zijn niet meer van deze tijd helaas. Een nieuw toestel is denk ik wel noodzakelijk om met de tijd mee te gaan. Ik kan je hier in tegemoet komen voor 25 euro. Bij een abonnement kan in dat in mindering brengen, bij prepaid kan ik het als beltegoed toevoegen. Ander optie heb ik niet helaas.