Bij mij zijn alle inkomende gesprekken anoniem / onbekend , ook de personen uit mijn telefoonboek en het maakt niet uit in welk toestel ik mijn simkaart doe.
Is dit op te lossen?
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineelBij mij zijn alle inkomende gesprekken anoniem / onbekend , ook de personen uit mijn telefoonboek en het maakt niet uit in welk toestel ik mijn simkaart doe.
Is dit op te lossen?
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineelHoi Johanna, welkom op het forum.
Ik denk graag mee, welk toestel heb je precies? Zo te lezen heeft dit niets met het netwerk te maken aangezien je dit met meerdere simkaarten ervaart.Â
Toch voor de zekerheid, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik in ieder geval kijken of alles van onze kant goed staat.Â
Och, mijn fout. Ik las het verkeerd. Zou je je toestel even opnieuw willen starten en nogmaals willen proberen? Even iemand naar je nummer laten bellen. Zou nu moeten werken.Â
Laat me even weten of het werkt.Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.