Beantwoord

Oude mobilofoon

  • 28 March 2021
  • 2 reacties
  • 123 keer bekeken

Goedendag,

 

Ik ben op zoek naar een oud mobilofoon systeem wat ooit door PTT Telecom is geleverd. Ik ben namelijk bezig een oude Wegenwacht auto te restaureren en helemaal in originele staat terug te brengen. 

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de mobilofonie systemen die in de auto's zaten, zijn terug gegaan naar PTT/KPN. Dat moet ergens rond 2000 zijn geweest. Kan iets eerder, kan iets later.

Nu hoop ik dat er bij KPN nog een soortgelijk mobilofoon systeem aanwezig is, wat ik eventueel zou kunnen overnemen. Voor de duidelijkheid heb ik een paar foto's bijgevoegd.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.


Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Piet van der Vooren 28 March 2021, 13:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@Arjan25572 Je zou ook eens bij dumpzaken kunnen informeren. Soms duiken dat soort artikelen daar ook weleens op.

Piet.

Ik heb al een hoop geprobeerd. Ben zelf bij de inbouwers van de Wegenwacht geweest. Daar komt het verhaal vandaan dat de mobilofoons zijn teruggegaan naar toenmalig PTT telecom. Ik heb er tot nu toe 1 weten te traceren in Duitsland bij een verzamelaar. Hij wil er niet vanaf. Er moeten er meer zijn en ik denk dat men mij bij KPN verder kan helpen. Neemt niet weg dat ik het internet blijf afspeuren