Beantwoord

77 % van telefoonnummers kwijt

  • 3 June 2020
  • 1 reactie
  • 146 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb een nieuwe telefoon aangeschaft.

Hierin heb ik mijn emailadres geinstalleerd en gesynchroniseerd. 

Helaas ben ik vanaf dat moment ongeveer 75 % van de telefoonnummers uit mijn contacten kwijt. 

Dus ik zie op de oude en nieuwe telefoon alle contacten, alleen bij 75% staat opeens geen nummer meer bij. 

De SIM kaart is nog niet uit de oude telefoon geweest, dus dit kan er niks mee te maken hebben. 

Emailadres heb ik op de oude telefoon ook gewoon laten staan, ik heb aan die telefoon verder helemaal niks veranderd. 

Het probleem is dan dus ook dat ik via whatsapp bijna geen namen meer bij de chats heb staan, en bijna geen nieuwe chats kan beginnen. Vernieuwen heeft dan natuurlijk geen zin helaas. 

 

Het gaat om Samsung. Van J5 naar A40. 

Weet iemand raad?

icon

Beste antwoord door SjorsK 8 June 2020, 01:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Heb je al via Smart Switch geprobeerd om een backup te maken van de gegevens en vervolgens te herstellen? Hopelijk helpt dat :) 

 

Daarnaast vraag ik mij ook af of je eventueel een werk of studentenaccount toegevoegd hebt, het kan namelijk zijn dat de contacten ooit daarheen gesynchroniseerd zijn als dat je standaard account was.