Beantwoord

Batterij Samsung Galaxy S9

  • 29 March 2020
  • 2 reacties
  • 94 keer bekeken

Beste,

Mijn batterij van de samsung galaxy s9 is kapot. Hij gaat bijvoorbeeld van 39% opeens naar 15%.

Mijn vraag is of mijn mobiel nog onder de garantie valt omdat ik hem nog geen 2 jaar heb?

Ik hoor het snel!

 

Met vriendelijke groet,

 

Laurens de Rooij

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 March 2020, 10:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Laurens de Rooij , op een batterij zit in de regel maar een half jaar garantie.

Oplaadtip:

op gaan laden als de capaciteit nog ongeveer 20% is en niet helemaal leeg laten lopen.

Stoppen met opladen als de capaciteit ongeveer 80%, nooit helemaal vol laden.

In het batterijmenu van de telefoon zijn diverse instellingen mogelijk om de kwaliteit van de batterij goed te houden en te optimaliseren.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Laurens de Rooij, welkom hier. 

Balen dat jouw batterij kapot is. Tijd voor een nieuwe dus. Zoals JanD al aangeeft is een goede werking op een batterij niet langer dan een half jaar te garanderen. Deze wordt gewoon intensief gebruikt. Wil niet zeggen dat het niet meer onder garantie valt, maar dan moet er wel echt vastgesteld worden dat door een defect in het toestel de batterij niet meer goed werkt. Dat is eigenlijk nooit het geval. Batterij gaat vrijwel altijd kapot door intensief gebruik. Zelf een nieuwe kopen lijkt mij het beste.