Beantwoord

Corona Check App downloaden op oudere telefoon

  • 25 June 2021
  • 13 reacties
  • 4021 keer bekeken

Mijn vrouw heeft een al wat oudere Samsung J3 (2016) telefoon en ikzelf heb een Samsung A3 (2016). 

Op mijn telefoon kon ik gisteren zonder problemen de nieuwe Corona Check App downloaden maar als ik dat met de telefoon van mijn vrouw probeer dan krijg ik een melding dat de telefoon niet compattible is met de App versie. 

Iemand een idee hoe dit komt en of hier iets aan te doen is ?

icon

Beste antwoord door PeterG 25 June 2021, 13:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja, daar kan je wat aan doen: nieuwe telefoon kopen. De rabo app doet het ook niet meer op dat toestel. 

Reputatie 7

Heeft die J3 dan een Android 5,x versie want vanaf Android 6.0 zou die app eigenlijk moeten werken.

Ja, de softwareversie is inderdaad 5.1.1 en er zijn geen nieuwe versies beschikbaar.

Ik heb zelf versie 7.

Je kunt de QR code t.z.t. ook op papier krijgen heb ik begrepen. Er zijn nog best veel mensen die geen mobiel hebben of een ongeschikte (w.o. GSM).

Vanmiddag een nieuwe telefoon gekocht. Bedankt iedereen.

Badge

Hoi ik heb een Galaxy A71 en Android versie 11 maar ik kan ook geen QR Code activeren door dat KPN veilig app de DigiD activatie tegen houd.

Is KPN of iemand anders die hiervoor de oplossing weet.

Reputatie 7

Is KPN of iemand anders die hiervoor de oplossing weet.

KPN veilig deïinstalleren.

Reputatie 7
Badge +9

@Bart_Maij Het is niet nodig om KPN Veilig te deïnstalleren. Wel moet je een andere standaardbrowser dan die van KPN Veilig instellen op je toestel. Dan werkt het wel met de CoronaCheck-app.

Piet. 

Badge

Bedankt allemaal voor de goede info.

Moet er wat ,voor  over hebben.                                                                                                                                          Bezit Galaxy J5, en wou de app downloaden,, maar antwoord uw toestel is niet acetabel daar voor. Nieuwe Telf Kopen? Papieren Pas uitprinten ,mijn cartriges zijn op , dus dure  cartriges kopen.            En vraag me af, hoe het geregeld is met Ouderen in een bejaarden tehuis, wie Vele niet  digitaal zijn  ingesteld, en ook wel een Kop Koffie  met appeltaartje:) op een terras willen nuttigen                                   Ieder voordeel heeft zijn nadeel zegt Johan Crijff ,want geloof een beetje, dat onder dwang gebeurt dat niet gevacineren laten vacineren , Goed of niet goed laat ik in het midden                                                    Telf nr Helpdesk Corona pas  0800-1421

Corona Pas

Reputatie 7
Badge +16

Je kunt de QR code t.z.t. ook op papier krijgen heb ik begrepen. Er zijn nog best veel mensen die geen mobiel hebben of een ongeschikte (w.o. GSM).

Kleine aanvulling, via deze pagina kan je een papieren bewijs aanvragen (Deze moet je vervolgens zelf uit printen). Grote kans dat een organisatie het ook accepteert als je het bestand opslaat in je telefoon en vervolgens laat zien aan een medewerker (De code werkt dan ook :-) ) 

CoronaCheck Print Portaal