Beantwoord

earbuds galaxy s20

  • 8 May 2020
  • 2 reacties
  • 278 keer bekeken

Badge

ik heb deze week mijn abonnement verlengt 

Nu heb ik een Samsung galaxy s20 erbij genomen 

Met de tekst gratis earbuds 

Nu heb ik alle stappen doorlopen 

En nu zegt Samsung dat ik ik het bij een winkel heb gekocht die niet meedoet aan de actie 

Ik heb mijn abonnement bij te phonehouse verlengt aangezien er geen kpn winkel meer in Emmeloord is en we daar naar toe verwezen worden 

De enige winkel die zogenaamd aan de actie mee zou doen is een automaterialen shop die niet eens telefoons verkoopt 

Ik vind dit giga misleidend

Ik heb toch mijn abonnement via kpn verlengt 

Ik heb gewoon recht op die earbuds 

Alles klopt alleen de winkel is wazig op de site van Samsung 

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 May 2020, 21:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tiementerror 

 

Ik ben bang dat je die earbuds niet gaat krijgen. 

 

Op deze website staan de voorwaarden : 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=YYUC7GHRWH343#terms

 

Er doen twee ketens mee aan deze actie : 

Deelnemende winkels

Om mee te kunnen doen aan de promotie moet het product bij één van onderstaande winkels of webshops gekocht worden.

7874.png

Logov2_Telecombinatie.png

 

Phonehouse hoort hier niet bij. 

 

OVERIGE WINKELS

 

De enigste winkel in Emmeloord die meedoet is inderdaad : Auto Electro Service 

Hier staat de lijst met deelnemende winkels:

https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/2020%20KPN%20Telecombinatie.pdf

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Tiementerror Welkom op het forum. Wat vervelend om te lezen dat de winkel waar je je abonnement verlengd hebt niet meedoet met de actie van Samsung. De voorwaarden voor de actie heb je waarschijnlijk gezien op www.kpn.com. Je hebt je abonnement met KPN inderdaad verlengd, dit heb je echter gedaan bij 1 van de winkels van The Phone House. Voor het toestel gelden dan ook de voorwaarden van The Phone House, zij hebben hierover waarschijnlijk weer andere afspraken met Samsung dan KPN. Stel dat er iets met je toestel aan de hand is moet je je voor bijvoorbeeld garantie dus ook melden bij The Phone House. Het abonnement loopt bij KPN, dus de facturen ontvang je van KPN en zodra er iets met je ontvangst aan de hand is of je wil iets blokkeren of deblokkeren dan kun je hiervoor contact opnemen met KPN. Voor het fysieke gedeelte (toestel) moet je dus bij The Phone House zijn, voor het administratieve gedeelte (facturen, wijzigingen, verbruiksinformatie, etc.) moet je bij KPN zijn. 

Het lijkt er in dit geval dan ook op dat @Noordzee gelijk heeft, aangezien de website van Samsung dit helaas ook aangeeft.