Beantwoord

Frontcamera van Huawei doet het niet?

  • 5 October 2019
  • 3 reacties
  • 512 keer bekeken

Ik.heb zelf al een nieuw camera in gezet maar geen resultaat. De achter camera voor selfie doet het prima. Ik loop er al een maanden mee. Weet iemand waar het aan ligt?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 8 October 2019, 12:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Deze vraag niet zo moeilijk. Het ligt aan de (defecte!) telefoon.
Als je nog garantie hebt op jouw telefoon, dan zou ik de telefoon omruilen.
Als er nog garantie op zou zitten is deze hoogstwaarschijnlijk vervallen door het zelf vervangen van de camera.
Het wordt dan aanbieden voor reparatie en vooraf prijsopgave vragen.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Helfferich, welkom! Wat balen dat de frontcamera het al een poosje niet doet! Handig dat je hem zelf hebt kunnen vervangen, maar met het oog op garantie zou dit inderdaad nog wel eens nadelig uit kunnen pakken, zoals Vlijm aangeeft. Heb je je toestel verzekerd? Neem in dat geval even contact met hen op. Als dat niet zo is, kan je met een aankoopbewijs naar een KPN winkel gaan. Mijn collega's helpen je graag verder om het toestel ter reparatie op te sturen. Mochten hier kosten aan verbonden zijn, krijg je altijd eerst een prijsopgave voordat we daadwerkelijk tot reparatie over gaan.