Beantwoord

Geen geluid met Samsung Galaxy S8+

  • 17 June 2019
  • 2 reacties
  • 390 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem maar mijn geluid staat niet op stille modus en ook geen teken van oordopjes in. Wat kan ik nog meer proberen?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Joran 18 June 2019, 18:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Lisette! Vervelend probleem dit. Even voor de zekerheid: Zowel bij bellen, wekkers als media hoor je helemaal niets? En mét oordopjes krijg je wel geluid?

Onder Instellingen > Geluid staan alle relevante instellingen. Controleer ook of "Stille mode" (Do not disturb) staat uitgeschakeld. Als dat allemaal in orde is kun je een fabrieksreset overwegen. Belangrijk: maak een backup van alles voor je dit doet. Al je bestanden, foto's en apps worden verwijderd. Zie ook Hoe reset ik de Samsung Galaxy S8 of S8+ terug naar fabrieksinstellingen? | Samsung Service NL

Als je zelfs na de reset geen geluid krijgt kun je ervan uit gaan dat er een defect is. Dan raad ik je aan het toestel aan te melden voor reparatie. Alles daarover: Telefoon kapot, hoe regel ik de reparatie? | KPN
Het resetten werkt niet helaas. Wat zijn de kosten van het repareren en hoe lang ben ik mijn telefoon dan kwijt?

Reageer