Beantwoord

Gesprek voeren op Samsung A51 gaat niet goed

  • 21 September 2020
  • 4 reacties
  • 303 keer bekeken

Ik heb pas een nieuwe Samsung A51 . Het geluid van een binnenkomend gesprek is haast niet te verstaan. 

Wat is hier aan te doen? 

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 24 September 2020, 10:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Radeloos2020. welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Wat vervelend om te lezen dat de kwaliteit van een gesprek op jouw nieuwe toestel niet goed is. Kun je vertellen wat je hebt geprobeerd om het probleem op te lossen? Dit om te voorkomen dat we dubbele dingen gaan doen. Heb je jouw toestel bijvoorbeeld al eens herstart? Is de kwaliteit wel goed als je zelf belt, of ervaar je dan ook problemen?
Zou je daarnaast jouw SIM-kaart in een ander toestel kunnen testen? Zo kunnen we een en ander uitsluiten als mogelijke oorzaak. Als het probleem mee verhuist, dan zou het probleem in de SIM-kaart kunnen zitten. De SIM-kaart kun je dan eenvoudig vervangen voor een nieuwe.
Mocht het probleem niet mee verhuizen, dan kun je het beste met jouw toestel en aankoopbewijs terug naar de winkel waar je het toestel hebt aangeschaft. Er kan dan verder gekeken worden naar het toestel en er kunnen dan ook meteen vervolgstappen worden uitgezet om het probleem op te lossen!

Dank voor je antwoord  Al deze stappen al gedaan.  Dus op naar de winkel. Jammer, als je een  nieuw toestel koopt en er gelijk al iets niet goed is  geen beste reclame. 

Reputatie 6
Badge +10

Ik begrijp je punt heel goed. Het is ook erg vervelend als je net een nieuw toestel hebt die niet optimaal werkt. Als de stappen het probleem niet verhelpen, dan kun je het beste met jouw toestel en het aankoopbewijs naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht. Daar kunnen ze dan samen met jou verder kijken naar een oplossing. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!

Reputatie 7
Badge +16

Dit mag mogelijk een beetje dom klinken, maar probeer is de volume up knop in te drukken tijdens een gesprek, met een beetje geluk gaat dan het volume omhoog :) 

Reageer