Vraag

Hotspot voor spelen Fortnite Nintento Switch

  • 10 May 2021
  • 3 reacties
  • 184 keer bekeken

Als mijn zoon forrnite wil spelen via mijn Samsung a42 via hotspot dan start het spel wel op maar als hij het spel wil ingaan staat er  links onder in beeld wel connecting maar witte balkje gaat niet meelopen en naar een tijdje gaat het spel weer terug naar zijn startscherm dus hij connect ergens niet. Al geprobeerd om van 5g terug naar 4g te switchen geen resultaat. Had met mijn s9 geen probleem mee en via mijn vrouw haar samsung gaat dat ook gewoon goed. Wat kan het probleem zijn?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gertjan76, welkom hier. 

Dat is wel bijzonder. Je gebruikt dezelfde simkaart vermoed ik. Als je die in een ander toestel stopt werkt het wel begrijp ik? Dan ligt het dus niet aan de simkaart en het netwerk, maar eerder aan de instellingen op het toestel. Alleen welke zijn dat precies?

En ik weet niet hoe jouw zoon Fortnite speelt, maar het beste is via een apparaat dat met een kabel is aangesloten op het internet.

Hoi bart_z. Is idd zelde simkaart nog niet in andere telefoon geprobeerd. Op ander simkaart van mijn mijn vrouw op haar telefoon c9nnecr het spel gewoon Speelt idd draadloos op zijn nintendo switch

Reputatie 7
Badge +20

Ik had je bericht even gemist, excuses. Heb je inmiddels kunnen testen via een andere telefoon? En wifi werkt ook gewoon verwacht ik?