Ik bel ongewenst anoniem!

  • 13 June 2021
  • 10 reacties
  • 76 keer bekeken

Dit is een oud topic, maar ik heb sinds een week exact hetzelfde probleem. Ook ik bel anoniem, terwijl ik dat niet wil. Bij de instellingen kan ik het, net als de gebruiker hierboven, niet aanpassen, omdat dat onderdeel van het menu in mijn telefoon niet meer aanklikbaar is. Ik zie dat het probleem bij de bovenstaande gebruiker is opgelost, hopelijk lukt dat bij mij ook!

*Admin: eigen topic voor je aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Kimberley1992! Ik lees je berichtje nu net. Kun je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. Ben benieuwd of ik dit mysterie voor jou kan oplossen op dezelfde manier. Hoor graag van je

Hoi @Lisa Ik heb zojuist mijn profiel ingevuld. Hopelijk lukt het om het probleem op te lossen. Bedankt voor je hulp alvast!

Reputatie 7
Badge +17

@Kimberley1992 Je hebt zojuist een paar sms'jes ontvangen over de netwerkinstellingen. Dit was ik! Kun je je toestel eens helemaal uit- en aanzetten? Mocht dit niets opgeleverd hebben, dan hoor ik het graag. 

@Lisa  Ik heb mijn telefoon een aantal keer opnieuw opgestart, maar helaas bel ik nog altijd anoniem.

Reputatie 7
Badge +17

@Kimberley1992 Ik maak toch even een eigen topic voor je aan, omdat het draadje anders wel erg lang wordt. Jammer dat het nog niet is opgelost! Welk merk en type toestel heb je? Kun je een printscreen delen van het instellingen scherm dat je niet meer kunt aanklikken?

@Lisa Ik heb een OPPO A9 2020. Hieronder een screenshot.

 

 

@LisaIk heb een OPPO A9 2020. Hieronder een screenshot.

 

 

 

@Lisa of collega's Kan hier nog verder naar gekeken worden?

Reputatie 7
Badge +17

@Kimberley1992 Aah, ik heb je reactie helemaal over het hoofd gezien. Excuses! Als we de instellingen van het toestel mogen geloven, dan zou je niet anoniem bellen. In de netwerkinstellingen staat de nummerweergave niet-geblokkeerd. Kun je de simkaart eens in een ander toestel stoppen? Bel je nog steeds anoniem? Zo ja, dan gaan we de simkaart vervangen. Zo nee, dan ligt het toch aan de instellingen in het toestel. 
Heb je de mogelijkheid om ‘gegevens van provider overnemen’ uit te zetten en ‘nummer doorgave’ zelf AAN te zetten? 

 

@Lisa Het is opgelost!

 

Er gebeurt wel iets vreemds, want met een andere simkaart in mijn telefoon kan ik de instellingen wel aanpassen. Met mijn simkaart in een andere telefoon kan ik ook de instellingen aanpassen. Maar met mijn simkaart in mijn telefoon, kan ik het nog steeds niet aanpassen. Op dit moment kan ik dus alleen zichtbaar bellen, maar dat is een stuk minder vervelend dan enkel niet zichtbaar te kunnen bellen.

Reputatie 7
Badge +17

@Kimberley1992 Heel eerlijk: ik snap hier helemaal niets van, joh… Al een andere simkaart geprobeerd? :sweat_smile: