Beantwoord

Levertijd huawei p30 pro

  • 13 April 2019
  • 8 reacties
  • 1219 keer bekeken

Hallo,
Ik heb gisteren een toestel besteld, en een bericht ontvangen dat deze tijdelijk niet op voorraad is.
Is het bekend wanneer ik de telefoon ongeveer zou kunnen verwachten?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 April 2019, 15:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Ik had vorige week vrijdag ook de p30 pro besteld, nog steeds niets binnen.. jammer..
Terwijl hij op de site aangeeft "beperkt leverbaar"
10 dagen geleden besteld en nog steeds geen telefoon. Ook geen datum wanneer ik de telefoon kan verwachten. Via chat te horen gekregen eind april, maar via de mail krijg ik alleen het bericht is niet op voorraad, we doen ons best het toestel z.s.m. bij je te krijgen.
Ook wordt er volop reclame gemaakt, nu verkrijgbaar bij KPN..?
Jammer KPN, hopelijk kunnen jullie je klanten beter op de hoogte houden. Ondanks jullie misschien ook afhankelijk zijn van anderen.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @anykadacosta, welkom! Ik zie dat jij de 'breathing crystal' kleur hebt besteld. Deze is op dit moment niet voldoende voorradig, daarom heb je 'm nog niet binnen. We verwachten deze, zoals het er nu naar uitziet, aan het einde van de maand. Ik zie dat dit ook tegen jou gezegd is, @Steefiee1. Ik ga er vanuit dat dit voor @Den nis ook het geval is. Heel erg vervelend, maar ik kan daar weinig aan veranderen, ben ik bang. Nog even geduld!
Hallo @Marcia_

Hoe zit dit dan met de sonos actie? Want dit moet je voor 22 april aanvragen. Want dan zou ik graag de bestelling willen annuleren als deze daadwerkelijk pas eind april op voorraad is..
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb even gekeken op de website van Huawei en je kunt ook het pre-orderbewijs gebruiken ervoor. Dus die kan je nu al aanvragen!
Hallo @Marcia_
Dit is niet mogelijk omdat je in bezit moet zijn van het IMEI nummer. En deze is uniek voor elke telefoon. Dus waar kan ik mijn bestelling annuleren?
@anykadacosta registreren kan tot 31 mei 2019.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie inderdaad op de website van Huawei dat aanvullen van je registratie tot 21 (ipv 31) mei kan. Je kunt de aanvraag dus met je pre-order bewijs doen en dan heb je tot 21 mei de tijd om je aan te melden. Mocht je de bestelling nu alsnog willen annuleren, bel dan even met 0800-0402. Mijn collega's kunnen het annuleren.