Beantwoord

Mobiel niet op voorraad

  • 21 November 2020
  • 4 reacties
  • 110 keer bekeken

Goedemorgen,

Afgelopen week heb ik een samsung S10 white 128gb besteld. Gisteren kreeg ik bericht dat deze niet op voorraad is. Ik zou graag willen weten wanneer ik hem wel kan verwachten. En ik zou het wel netjes van KPN gevonden hebben als dit ook vermeld had gestaan voordat ik de bestelling plaatste. Ik hoor graag van jullie. 

Groeten, Lotte

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 November 2020, 21:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

"zou het wel netjes van KPN gevonden hebben als dit ook vermeld had gestaan voordat ik de bestelling plaatste."

Ziet u nu niet bij een bestelling of deze op voorraad is?

In een maatschappij waar iedereen direct zijn spullen wil hebben (ik wijs ook echt meteen naar mijzelf) is het slordig als dit bij KPN niet te zien is.

Toen ik deze samsung uitzocht en bestelde stond er niet bij dat hij niet op voorraad was. En nu staat er bij mijn bestelling dat hij tijdelijk niet op voorraad is.

Ik begrijp wat je bedoeld en dat is ook zo. We zijn tegenwoordig gewend om producten snel geleverd te krijgen. Maar het gaat mij er niet om dat ik de bestelde telefoon a la minute wil ontvangen. Het is vooral dat ik graag zou willen weten hoe lang het ongeveer gaat duren. Het is nog al een verschil als dat om 1 of 2 weken gaat of over een maand pas zal zijn. Tijdelijk niet op voorraad is een breed begrip..

Voor jou ook een fijne dag nog!

Het was vooral een vinger die naar mij zelf wijst. :) Misschien is een belletje met 0800-0402 dat sneller een antwoord oplevert. Op dit forum kan het enkele dagen duren. Nu kan het best zo zijn dat je maandag alsnog een bevestiging van verzending krijgt. Ik zie soms gekke dingen gebeuren hier.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Lotteee, welkom! Dat is wel een onaangename verrassing inderdaad.. Heb je Jeroen zijn advies ter harte genomen en gebeld? Ik zie hier dat we dit toestel waarschijnlijk niet meer gaan leveren. Vermoedelijk is de voorraad net op geraakt vóór jouw bestelling. Ik zie 'm ook niet meer op onze website staan :-(. Ik adviseer je ook om even te bellen. Er moet namelijk een nieuwe bestelling geplaatst worden en dat kan ik niet voor je in orde maken. We nemen sowieso zelf nog contact met jou op over deze bestelling. Excuses hiervoor!