Vraag

Note 10 lite valt steeds uit

  • 11 June 2021
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

mijn Samsung Galaxy Note 10 Lite valt steeds uit

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @boog1 , welkom op het KPN Forum. Balen als je telefoon steeds uitvalt. Als de telefoon helemaal uitvalt en je moet deze opnieuw opstarten met invoer pincode etc. dan kun je nog proberen het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen om te kijken of dat helpt. Het kan zijn dat het toestel niet meer goed functioneert en dan kan het toestel ter reparatie aangeboden worden op basis van toestelgarantie en/of toestelverzekering. Dus terug naar fabrieksinstellingen-->wil/kan dit niet zou je dan  je gegevens kunne invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik kijken welke opties er zijn met betrekking tot je abonnement.

Reputatie 2
Badge +1

@boog1,k heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Inmiddels belsimpel  benaderd daar KPN abonnement afgesloten  ze komen telefoon vandaag ophalen