Vraag

Oproepen op Samsung A7 worden anoniem weergegeven

  • 29 July 2020
  • 7 reacties
  • 63 keer bekeken

Goedenavond,

 

ik heb hetzelfde probleem, bij een Galaxy A7 (2018). Ik heb al van alles geprobeerd, diverse klantenservices aan de telefoon gehad maar niets helpt. 

Iedereen, ongeacht of het telefoonnummer in mijn simkaart staat, belt met nummer “onbekend". Later in een sms berichtenmelding komt - heel raar- wel het telefoonnummer te staan. 

Ik wil graag weer zien wie mij belt, maar wat moet ik doen?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


7 reacties

Onlangs was er een soortgelijk geval, en oplossing :

https://forum.kpn.com/apple-iphone-ipad-21/telefoonnummers-van-bellers-zijn-niet-zichtbaar-502300

Of dat iets bijdraagt of iets te maken heeft met dit geval dat weet ik niet maar er zijn meerdere van dit soort berichten de laatste tijd.

@KeesYagi , bedankt voor de reactie.

In die situatie kon KPN het oplossen. Helaas zeggen ze bij mij niets te kunnen doen. Men verwijst naar de fabrikant van de telefoon, en die verwijst weer naar KPN. Typisch kastje-muur situatie. Ik hoop dat er iemand van KPN meeleest en kan helpen.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Corrie78-215 Wat een raar verhaal. Heb je al een oplossing gekregen, of speelt het probleem nog steeds? Waar ik benieuwd naar ben: wat gebeurt er als je je simkaart uit je Samsung haalt in en in een ander toestel stopt? En wat gebeurt als je een andere simkaart, waarbij het wel allemaal normaal is, in jouw Samsung stopt. Kun je beide tests eens uitvoeren?

Reputatie 7
Badge +16

Mogelijk nog een kleine tip, kan je voor de zekerheid controleren of er updates voor je toestel zijn? Dit kan eventueel helpen. 

 

Daarnaast raad ik ook aan om het advies van Bart te volgen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Corrie78-215 Ik heb geen reactie meer van je gezien. hoe is de situatie nu? Heb je de test die ik je aanraadde al uitgevoerd en heb je iets aan Sjors’ zijn tip? 

Al enige tijd belt iedereen (ook die met naam enz in de telefoon staan) mij met de melding “onbekend". Dit is heel vervelend en ik wil het opgelost hebben. Graag hoor ik hoe ik dit kan oplossen.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik heb alle testen uitgevoerd, helaas zonder effect.

Ik hoor graag van jullie

Reageer