Vraag

S10 niet leverbaar

  • 3 January 2021
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Beste klantenservice,

Ik ben van T-mobile naar jullie overgestapt met een nieuw abonnement, inclusief nieuwe telefoon.  Telefoon is reeds deels betaald. Ik heb intussen meerdere berichten van jullie gekregen dat de s10 nog niet leverbaar is. Erg jammer omdat ik snel op een nieuwe telefoon gerekend had (oude telefoon houdt het niet lang meer vol). De lange levertijd stond ook niet op jullie site vermeldt. 

Graag hoor ik of het mogelijk is om mij met een ander toestel/korting tegemoet te komen zodat ik toch snel over een nieuwe telefoon kan beschikken. Mocht dat niet mogelijk zijn, overweeg ik toch naar en andere provider te gaan. Ik hoor graag van jullie 

 

Met vriendelijke groet,

 

Niek van den Oord 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik zie dat op alle berichten binnen een paar uur gereageerd wordt. Zou graag een reactie krijgen.

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @N.999. Zonder eerst deze bestelling te annuleren kan je geen nieuw toestel kiezen. Een bestelling wijzigen op die manier is niet mogelijk. Wat je dus wel kunt doen is deze bestelling annuleren en dan een nieuwe doen. Zou je eens kunnen kijken wat de status is op je Mijnbestelling pagina? Mocht je verdere vragen hierover hebben zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten als je dat gedaan hebt.