Beantwoord

S9 beller kan mij niet horen

  • 24 November 2020
  • 3 reacties
  • 742 keer bekeken

Ik heb de S9. Sinds twee weken kan ik wel worden gebeld, maar als ik aanneem, hoort de beller mij niet. Wel als ik de telefoon op speaker zet. De microfoon lijkt dus niet te werken. Iemand enig idee? Ik heb alle recente updates geïnstalleerd. Ik kan zelf wel bellen en dan hoort degene die mij belt mij wel. Dus dan werkt de microfoon blijkbaar wel.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 30 November 2020, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik heb sinds gisterochtend exact hetzelfde probleem.

 

Als ik zelf de beller ben, dan is er niks aan de hand

Het is alleen als ik gebeld wordt. Dan hoor ik de ander wel, maar zij mij niet.  Tenzij ik de telefoon op speaker zet.

Ik heb een Samsung S9 en alle recent3 updates geïnstalleerd. 

Ik hoop dat er snel een oplossing komt, want het is vrij irritant. Alvast bedankt voor een reactie.

Reputatie 7
Badge +16

@Leonie73 en @Ber88, fijn dat jullie je weg hebben gevonden naar het KPN Forum: welkom! Wat een gek en heel vervelend probleem, lijkt mij dit! Zo te lezen, ligt het aan de microfoon maar alleen als jullie gebeld worden. Eerste wat ik graag wil weten, is of dit ook zo is als de simkaart in een ander toestel zit: werkt de microfoon dan wel bij gebeld worden?

Bij Samsung toestellen kun je via de Samsung Member app testen of het algemene test scherm testen of functionaliteiten nog goed werken, check eventueel bij Samsung Support hoe je dat precies kunt controleren. Wat eventueel ook kan helpen, is om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een back up van de gegevens op het toestel.
Mocht dit niet werken, dan is mijn advies om het toestel dan ter reparatie aan te bieden. 
 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen reactie meer van jullie ontvangen, dus ik ga ervan uit dat jullie verder gekomen zijn met mijn tips of dat het probleem opgelost is. Ik hoop van harte op het laatste! Zijn er nog vragen, laat het dan gerust weten.