Beantwoord

S9 nu is S20 zinvol

  • 15 November 2020
  • 6 reacties
  • 89 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nu de S9, hoe zinvol is het om over te stappen na de S20?

Mijn dank is groot. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 November 2020, 16:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @joop2011 , als je tevreden bent met je huidige toestel, gewoon zo laten.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb begrepen dat de camera wel echt een heel stuk beter is. Maar het ligt echt een beetje aan je eigen wensen, denk ik dan. Als jouw huidige S9 nog werkt en je er tevreden mee bent, zou ik 't wellicht gewoon zo laten inderdaad :-). Als je echt iets nieuws wilt, is de S20 wel een topkeuze!

Reputatie 7
Badge +20

Hartelijke voor de reacties.

Mijn vrouw heeft de S7, dus ik dacht zij de S9 en ik de S20.

Ze werken beide goed.

Of kan ik dan toch gewoon beter nog een jaartje wachten?

Mijn dank is groot.

Reputatie 7
Badge +30

Lastig is dat altijd! Helemaal nu in de Corona tijd. Ik heb geen idee of de productie nog op volle toeren draait en of ze überhaupt nieuwe toestellen gaan introduceren volgend jaar. Je zou zeggen van wel, maar goed.. Ik durf het niet te garanderen ;-). Als alles nog werkt, dan kan ik me ook voorstellen dat je nog even wacht. Maar je kunt ook je eigen Sinterklaas zijn en jezelf een S20 gunnen dit jaar ;-). Het is helemaal aan jou!

Reputatie 7
Badge +20

Beste Marcia,

Hartelijk dank.

En mijn vrouw blij maken met de S9 (heeft nu een S7), maar ik denk er nog even over na. Misschien Black Friday korting bij KPN voor de S20? 

Groetjes,

Joop

Reputatie 7
Badge +30

Ik weet nog niet wat we in de planning hebben!