Beantwoord

samsung a71

  • 28 September 2020
  • 2 reacties
  • 118 keer bekeken

ik heb sinds 2 maanden de Samsung A71. Wat een rampenplan

 

3x! 3x! Is deze telefoon al gemaakt omdat hij uitzich zelf. Andere woorden typte, vast loopt, op zwart scherm springt bijvoorbeeld bij een spelletje en dan hoor je op de achtergrond de game gewoon door draaien. Hoe kan dit. En nu ik hem net een paar dagen terug heb ondervind ik alweer problemen met deze telefoon. Ik ben helemaal klaar met deze telefoon en wil een andere! 

 

Kan dit en zo ja hoe? 

 

 

icon

Beste antwoord door Heine 1 October 2020, 12:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @Dave4,

Erg balen dat je binnen korte tijd zoveel problemen ondervindt met je toestel. De problemen die je omschrijft, klinken wel echt als softwarematig. Heb je deze al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Maak dan wel eerst een back-up. 

Wil je echt een ander toestel, dan zou je een nieuwe contractverlenging kunnen overwegen. Heb je dit toestel los gekocht en een Sim Only abonnement, dan kan je als dit contract al minimaal 3 maanden loopt verlengen met een toestel. Heb je nu nog een toestelkrediet, dan kan je het toestelkrediet vervroegd aflossen. We zetten je abonnement dan om naar Sim Only en vervolgens kan je vanaf de volgende maand verlengen met een nieuw toestel. Ook daarvoor geldt dat het oorspronkelijke contract al wel minimaal 3 maanden moet lopen. 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat mijn eerdere reactie je voldoende informatie heeft gegeven. Anders hoor ik het graag!

Reageer