Samsung Galaxy S20 FE knipperende frontcamera

  • 29 December 2020
  • 2 reacties
  • 639 keer bekeken

Gisteren ontving ik mijn nieuwe Samsung Galaxy S20 FE en ontdekte tot mijn ergernis dat de frontcamera om de 7 sec. opnames leek te maken. Tijdens een gesprek met een KPN-medewerker kwamen we er supersnel, op het Samsung forum, achter dat dit een vaker voorkomend probleem schijnt te zijn. Blijkbaar heeft het ook een negatieve invloed op videogesprekken, maar dat heb ik niet getest. Gelukkig is de oplossing heel simpel, maar je moet het natuurlijk wel even weten daarom deel ik dit even hier op het forum.

Ga naar Instellingen>Geavanceerde opties>Bewegingen en gebaren en zet de optie 'Scherm aan tijdens weergeven’ uit. Dit zorgt er voor dat de frontcamera stopt met detectie van je gezicht wat eigenlijk is wat je steeds ziet.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Regina101

 

welkom op ons Forum. Sorry dat ik nu pas kan reageren. Bedankt dat je deze tip hier op ons Forum deelt. Hopelijk hebben anderen er wat aan en scheelt het zoeken. 

 

Thanks :)

Hallo Loes,

Die late reactie is begrijpelijk met alle drukte van feestdagen e.d. Ik hoop dat mijn bericht anderen helpt.

M.vr.gr.

Regina