Beantwoord

Samsung S20 5G momenteel niet op voorraad, is cashback nog mogelijk als ik hem te laat ontvang?

  • 5 January 2021
  • 3 reacties
  • 157 keer bekeken

Beste meneer, mevrouw,

 

Afgelopen zaterdag 2 januari 2021 heb ik de Samsung S20 5G bij KPN besteld. Hierbij geldt de €100,- cashback actie van Samsung tot 14 februari. Op zondag kreeg ik het bericht dat de S20 niet op voorraad is en dat ook niet bekend is wanneer deze weer beschikbaar zal zijn. Er werd hier niets over gezegd toen ik hem online bestelde bij KPN. Nu ben ik bang dat ik de S20 niet op tijd zal ontvangen voordat de cashback actie is afgelopen. Kunt u mij garanderen dat ik alsnog gebruik kan maken van de cashback actie ongeacht wanneer ik de S20 ontvang? Heeft u wellicht ondertussen al meer informatie over wanneer de S20 weer op voorraad zal zijn?

 

Ik hoor graag van u. Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Caron V 13 January 2021, 14:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Caron V, ik heb even gekeken of het toestel nog weer komt. Nu heb ik geen goed nieuws helaas. Ik zie namelijk dat we het toestel helemaal niet meer kunnen leveren. Excuses daarvoor. Ik wil je dan ook aanraden om even te bellen met 0800-0402, je kan dan opzeggen inspreken en zo kom je bij de juiste collega om de bestelling te annuleren. 

Hoi @Bart_Z, dankjewel voor je bericht, maar het is al opgelost! Ondanks dat de KPN website bleef zeggen dat hij niet op voorraad was, werd het toestel opeens geleverd. Ik ben bang dat de Samsung cashback actie het toestel te aantrekkelijk heeft gemaakt, maar gelukkig is het bij mij goed afgelopen. Nogmaals bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top! Heel veel plezier van je toestel!