Beantwoord

Simkaart ontgrendelen

  • 12 May 2020
  • 2 reacties
  • 834 keer bekeken

Ik heb een Samsung Galaxy A10 Op het schermpje staat Sim-kaart vergrendeld met telkens een omlijst woord Noodomroep. Ik kan niet de code 0000 invoeren want er komt geen reactie. Boven in het schermpje staat SIM-kaart verder de cijfers 0 t.m 9  De vraag op het schermpje luidt: Geef pincode in voor het ontgrendelen van de SIM-kaart. Wie helpt mij?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 17 May 2020, 19:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Marieveltrop26, welkom op het forum! Wat gek dat het invoeren van de code helemaal geen reactie geeft. Wat als je de simkaart in een ander toestel plaatst? Lukt het daar wel om hem te ontgrendelen? Zo ja, herstart dan je Samsung Galaxy A10, of geef deze een reset. Zorg wel dat je een back-up maakt van alles wat je wilt bewaren uit je toestel voordat je de reset doet! Ik ben benieuwd of het dan weer werkt.

Reputatie 7
Badge +16

Trouwens, voordat je een factory reset uitgevoerd kan je hem het beste eerste opnieuw opstarten in “Safe Mode” 

Stap 1: Houd de aan/uit knop ingedrukt
Stap 2: Had “power off” op het scherm ingedrukt tot “Safe mode” verschijnt
Stap 3: Selecteer “Safe Mode” 

 

Met een beetje geluk helpt dat :)