Beantwoord

toetsenbord feedback Samsung A50

  • 15 December 2019
  • 33 reacties
  • 3589 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb sindskort een Samsung A50, weet een van jullie toevallig hoe ik de tril feedback op het toetsenbord krijg? Mijn vriendin heeft een Samsung A8 waar de feedback wel op te vinden is maar bij die van mij vind ik deze optie nergens

 

Mvg 

 

Jeroen

icon

Beste antwoord door RBxx 15 December 2019, 17:29

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @J.visschers 

Ik weet niet hoe het precies werkt, maar ik heb wel de handleiding voor je. Hopelijk kun je hier iets mee, laat het me even weten of het gelukt is? 

Thnx voor de link ik heb de gebruiksaanwijzing even door genomen maar staat verder niks over feedback van het toetsenbord

Reputatie 7
Badge +22

@J.visschers misschien heb je hier iets aan:

Staat dat tandwieltje er bij jou ook? 

Misschien dat dit werkt. :wink:

 

Staat er bij mij niet tussen

Reputatie 7
Badge +22

Staat er bij mij niet tussen

Dit is hem toch:

Heb je daar eens op getikt? Volgens mij moet je daarop tikken. :thinking:

 

Reputatie 7
Badge +22

Volgens mij moet daar dan iets doen, maar nogmaals, wat wil je dan precies? :joy: Ben het effe kwijt nu! :rofl::stuck_out_tongue_winking_eye:

Waar ik precies op doelde is , dat ik geen tril feedback heb met typen, en deze graag wel aan heb staan, zoals de meeste samsungs dat wel hebben, deze functie voor aan te zetten is in het hele menu niet terug te vinden

Reputatie 7
Badge +22

Waar ik precies op doelde is , dat ik geen tril feedback heb met typen, en deze graag wel aan heb staan, zoals de meeste samsungs dat wel hebben, deze functie voor aan te zetten is in het hele menu niet terug te vinden

En als je op Systeemgeluiden tikt:

Komt er dan iets tevoorschijn om dat aan te zetten? En kijk anders eens bij “Geavanceerde geluidsinstellingen.”

 

 

Staat verder niks tussen 

Reputatie 7
Badge +22

Dat is apart, en kijk eens bij “Geavanceerde Geluidsinstellingen.”

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @J.visschers   Op mijn Samsung zet ik dat aan/uit via de volgende stappen:

(⚙️) Instellingen → Geluiden en trillen → Systeemgeluiden en trillen

Op dat scherm (helemaal beneden) vind je twee opties

  1. Toetsenbord op trilstand
  2. Trillen bij aanraking

Die optie vind je helaas niet bij die van mij :sweat_smile: ,

Wel vreemd voor een vrij nieuw toestel van Samsung hahaha, heb ook al met Samsung zelf contact op genomen 

Reputatie 7
Badge +22

Het blijft apart! Dan zou je denken dat die deze instellingen niet heeft, maar dat is vreemd! :thinking:

Reputatie 7
Badge +22

@J.visschers welk Android-versie zit er op de A50?

Reputatie 7
Badge +21

@J.visschers  Je gaat toch niet via het tandwieltje binnen het toetsenbord?

Je moet gaan via de “algemene” instellingen app ⚙️ !!

Op mijn Samsung S10 staat nu Android 9, binnenkort krijg ik Android 10 :nerd:

@Dennis Schreve ,  ik heb android versie 9, 

En Versie ONE UI : 1.1

Reputatie 7
Badge +22

@J.visschers  Je gaat toch niet via het tandwieltje binnen het toetsenbord?

Je moet gaan via de “algemene” instellingen app ⚙️ !!

Op mijn Samsung S10 staat nu Android 9, binnenkort krijg ik Android 10 :nerd:

Ja, maar jij hebt de S10, deze klant heeft de Samsung A50. Ik ben bang dat het lijkt dat deze functie er niet meer op zit bij die generatie. :thinking:

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve ,  ik heb android versie 9, 

En Versie ONE UI : 1.1

Die zou goed moeten zijn. :confused:

Reputatie 7
Badge +21

Ja, maar jij hebt de S10, deze klant heeft de Samsung A50. Ik ben bang dat het lijkt dat deze functie er niet meer op zit bij die generatie. :thinking:

Dat kan ik mij niet voorstellen. Ook ik heb Android 9 met One UI 1.1

@Dennis Schreve  mijn Samsung A50 is nog een vrij nieuw model behorende bij de nieuwe A-modellen van begin zomer dit jaar.. lijkt me sterk dat ze deze functie uit de software hebben gehaald

Reputatie 7
Badge +21

Inderdaad @J.visschers , volg de door mij hierboven aangegeven route via de Instellingen app!!

Die moet ook op de A50 werken. We hebben allebei dezelfde software. Ook mijn S10 is van dit jaar.

Reageer