Beantwoord

Wanneer is de SonyExperia XZ3 weer op voorraad?

  • 24 December 2019
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Badge

Ik begrijp nog steeds niet waarom mij niet verteld kan worden of hij in voorraad is of wanneer hij op voorraad komt, ik wacht al dagen op de Sony xrz 3 terwijl er in het systeem staat dat hij wel op voorraad is 😠kan iemand mij uitleggen!?!?!?!? Anders cancel ik hem gewoon 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 December 2019, 16:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @getgames, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat is wel een rare situatie inderdaad! Normaal gesproken zou hij of op voorraad moeten zijn (en dan direct geleverd moeten worden) of hij is niet op voorraad en dan is er vaak wel een datum bekend dat hij weer op voorraad komt. Ik kijk graag met je mee of ik hier voor je achter kan komen, maar ik heb dan wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? En gaat het trouwens om een nieuwe aansluiting bij KPN of verlenging met toestel?

Ik hoor graag van je!

Badge

Goede morgen,

 

bedankt voor uw reactie. het gaat hier om een verlenging Premium Zorgeloos abonnement.

nr.  ***.

Ik zal mijn profiel aanpassen,maar wat kunt u wel doen wat een andere medewerker niet kan bij de KPN?

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 

 

Reputatie 7

Ik heb het telefoonnummer uit je bericht verwijderd, getgames. Dit is een openbaar forum en in verband met je privacy staan we niet toe dat je die gegevens zo plaatst. Ik heb het in je profiel geplaatst. Tevens heb ik gekeken naar de status van je telefoon. Ik zie dat hij in nabestelling staat, maar ik kan ook niet zien wanneer we hem dan binnen verwachten. Ik kan je dan ook alleen maar vragen af te wachten. Je krijgt bericht zodra hij er is. Als je niet wilt wachten, dan heb je optie om te annuleren en opnieuw te verlengen met een ander toestel. Dit annuleren kun je doen in de winkel als je daar verlengd hebt. Heb je zelf online of via de klantenservice verlengd, dan kun je annuleren door te bellen met 0800-0402.

Reageer