Beantwoord

Wanneer kan ik mijn telefoon ontvangen

  • 29 October 2019
  • 2 reacties
  • 140 keer bekeken

Hallo wij hebben zaterdag een nieuwe telefoon besteld alleen die zou maandag binnen komen maar dat kon niet nu heb ik de vraag of hij vandaag binnen komt ja of de nee het gaat om een samsung galaxy a70 

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 30 October 2019, 19:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Kelly groenwold, welkom op het forum. Leuk dat je een nieuwe telefoon hebt besteld! :grinning:  Ik snap dat je die graag snel wilt hebben, of je die gisteren hebt gekregen weet ik niet, ik heb namelijk nog geen gegevens van je. Je kunt je forumprofiel voorzien van het bewuste 06-nummer, de postcode en huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”), als je daarna hieronder reageert kan ik voor je kijken wat ik kan zien.

Ook kan je de status van de bestelling zelf volgen in de bestelstatus. Daar kan je inloggen met je postcode en het bestelnummer en krijg je een overzicht van de levering en alle berichten die naar je zijn gestuurd daarover.

Reputatie 7

Hoi @Kelly groenwold, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik hoop dat je jouw toestel inmiddels hebt ontvangen, als dat niet zo is kijk ik natuurlijk graag nog met je mee.