Vraag

WhatsApp-hulpverzoek voor Acer Android

  • 26 August 2020
  • 9 reacties
  • 173 keer bekeken

Hallo,
Ik heb WhatsApp een tijdje geleden geïnstalleerd en ontdekte dat ik de menubalk onderaan niet had (contacten, chat, favorieten, instellingen, enz.). Ik leerde het stomweg van een vriend die me wilde helpen mijn status te veranderen. Ik heb op de WhatsApp-site gekeken, geen vraag / antwoord-overeenkomsten. Ik heb contact opgenomen met de ondersteuning die me vertelde dat hun prioriteit app-problemen was. Op internet kon ik niets vinden.
Mijn man heeft een LG-smartphone en die is precies hetzelfde. Tijdens het downloaden van WhatsApp leek ik de instructies echter goed te volgen. Kan iemand me helpen dit op te lossen?
Bij voorbaat bedankt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Any suggestions for my promblem?

Admin: link verwijderd

Reputatie 7

Hey @curtnorval , helaas heb ik niet een idee hoe je dit kunt verhelpen. Zelf heb ik onderaan ook geen menubalk. Bij het openen van Whatsapp heb ik bovenaan een viertal ‘opties’: camera - chats - status - oproepen. En daarboven nog een hamburger menu: die meer opties opent zoals: Nieuwe groep - Nieuwe verzendlijst - WhatsApp Web etc. Heb jij dat ook?

 

Reputatie 7

@curtnorval, heb je mijn berichtje nog gelezen? Of is het probleem inmiddels al verholpen? :)

Ik heb geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar er is niets veranderd

Ligt het probleem bij mijn GB Whatsapp-app?

Ik heb geprobeerd deze Whatsapp-versie te downloaden. Het werkt heel goed. Dank u***************
 

Admin: onbekende site verwijderd i.v.m. mogelijk risico op fraude / privacy

Waarom niet gewoon uit de playstore of van de site van whatsapp??

Ik gebruik de officiële versie niet graag. Mijn favoriete versie is *******

Admin: onbekende site verwijderd 

Badge

Ik kan WhatsApp-functies op dit apparaat gebruiken. Dit is de GB Whatsapp-versie die ik gebruik: *********

Admin: onbekende site verwijderd