Beantwoord

Xiaomi Redmi Note 10 start elke keer opnieuw op

  • 15 July 2021
  • 1 reactie
  • 1212 keer bekeken

Ik heb sinds een week deze Xiaomi telefoon omdat ik mijn abonnement mocht verlengen. Nu zit ik met een irritant probleem. Als ik Tiktok gebruik valt de telefoon na 2 of 3 filmpjes te hebben gekeken zomaar uit en start hij opnieuw op. Nu doet hij dit alleen als ik op 4 of 5G zit. Als ik op de wifi zit merk ik ook dat hij soms moeite heeft met de filmpjes maar valt hij niet uit. Ik heb de telefoon al in veilige modus opgestart, ik heb hem al terug gezet naar de fabrieksinstellingen en volgends het internet moest ik een app verwijderen die Webview heet en daardoor hoort hij het weer te doen maar helaas. Hij blijft uitvallen en opnieuw opstarten. Ik baal hier echt heel erg van want het is heel irritant. Telefoon is nog helemaal nieuw. Er staan nu helemaal geen andere apps op omdat hij terug is gezet naar de fabrieksinstellingen en hij word ook niet heet ofzo. Dus er is helemaal geen rede om om de 10 seconde opnieuw op te starten . Ik hoop dat iemand kan helpen maar ik ben bang dat ik hem terug moet sturen. 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 17 July 2021, 13:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@Daisy1122 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je telefoon steeds opnieuw opstart, op internet vind ik meerdere mensen die problemen hebben met een herstartende Xiaomi Note 10. 

Ik zie dat je al veel stappen hebt ondernomen en vanuit hier zou je ik niet meer stappen kunnen adviseren. 

Het handigst zou zijn om even met het toestel naar de winkel te gaan of hem via "meld schade aan je toestel" aan te melden voor reparatie.Â