Beantwoord

Aanspraak op consumenten garantie

  • 19 March 2020
  • 9 reacties
  • 231 keer bekeken

Weet iemand waar ik contact kan opnemen om mijn beroep op het momenten recht aangaand garantie kan neerleggen

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 21 March 2020, 21:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi de-paul, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Om welk product gaat het hier? Mobiel? Losse apparatuur voor thuis via de webshop? Iets anders?

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @de-paul 
Waarom nog een tweede topic hierover starten?
Da's niet handig en werkt alleen maar verwarrend.
 

Reputatie 7
Badge +24

Paul, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Ik ben iet zo thuis op dit soort fora. mn excuses dat ik iedereen heb laten wachten

Het betreft een iPhone Xs verkregen via een abo bij de Kpn in juli 2019

Reputatie 7
Badge +24

Geen enkel probleem hoor. We hebben alle geduld. 

In dit geval kun je terecht bij een van de KPN winkels die nog open zijn, bij een van Apple winkels of online via deze pagina.

Voordat je dat gaat doen; wat is er precies aan de hand? Heb je schade aan je toestel? En zo ja, welke schade? Dan probeer ik mee te denken. 

Ik hoor graag van je.

Via de consumentenbond is de verbinding met de KPN gelegd. Deze hebben mij gebeld voor aanvullende info, Nu dus in afwachting van hun antwoord. De consumentenbond blijkt elke donderdag een overleg te hebben met verschillende grote bedrijven waaronder de KPN , schijnbaar kaarten ze daar zaken aan. Zo ook de mijne. We wachten het vele af/. In vedergeval wel bij dat er gereageerd is door de KPN

Reputatie 7
Badge +24

Ik geef eerlijk toe dat het mij niet geheel duidelijk is wat hier aan de hand is. Ik sta hier in ieder geval voor je klaar om te helpen waar ik kan. :) 

Hoi Alex, die onduidelijkheid , dat klopt nu wel. er lopen nu twee lijntjes door elkaar. Hier was ik opzoek naar een ingang om met de verantwoordelijk van de KPN in contact te komen. In de tussentijd is daar die de consumentenbond contact gekomen met de KPN. Ik ga nu uit van een positief uitkomst en dat mijn beroep op de consumenten garantie gehonoreerd word

Reputatie 7
Badge +24

Dan laat ik het hier voor nu voor wat het is.