Beantwoord

afleveradres wijzigen

  • 3 December 2020
  • 1 reactie
  • 82 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb zojuist een bestelling geplaatst voor een nieuwe telefoon maar het afleveradres wil ik graag aanpassen. Waar kan ik dit doen?

 

mvg Edwin

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 7 December 2020, 12:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Edwinvdwal, betreft het een verlenging, dan geldt het volgende:

  • De bestelling wordt afgeleverd op het contractantsadres dat op het moment van bestellen bij ons bekend is.
    Een alternatief afleveradres is niet mogelijk
     
  • Iedereen op het afleveradres mag het toestel in ontvangst nemen. De contractant hoeft hiervoor niet thuis te blijven.
  • Zodra het toestel verzonden is, wordt deze binnen 3 dagen door PostNL afgeleverd
    • Er wordt 1 afleverpoging gedaan. Als de klant niet thuis is, kan het toestel gedurende 7 dagen opgehaald worden op een PostNL afhaalpunt.
    • Bij het afhalen moet de klant zich legitimeren.