Beantwoord

Afschrijving bedrag nieuwe telefoon

  • 31 May 2020
  • 4 reacties
  • 172 keer bekeken

Ik heb 8 mei mijn abonnement verlengd en daarmee ook een nieuwe iPhone 11 besteld. Ik heb laatst wel een factuur betaalt voor het abonnement zelf, maar heb de eenmalige kosten van de mobiel nog steeds niet betaald. Ik gebruik de mobiel nu al bijna een maand, maar het voelt toch alsof ik nog een schuld heb, dus ik vroeg me af of iemand weet wanneer de kosten van mijn mobiel worden afgeschreven?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 June 2020, 14:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @merii.8, welkom! Ik vermoed dat de kosten met de volgende factuur gaan komen, maar ik kan me voorstellen dat je hier wat zekerheid over wilt. Vul je forumprofiel in en laat het hier even weten, dan kijk ik dit voor je na.

Hoi, dankjewel! Ik heb hem ingevuld.

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Merii. Ik zie meerdere abonnementen op dit adres. Wil je, ter verificatie, het 06-nummer of klantnummer van het abonnement waar het om gaat in je profiel zetten? Laat even weten als je dat hebt aangevuld, dan kan ik beter kijken.

Ja! Ik heb mijn 06-nummer toegevoegd.