Beantwoord

Airpods actie 100 euro korting

  • 3 November 2020
  • 10 reacties
  • 642 keer bekeken

Ik heb een formulier ingevuld voor een airpods actie. Ik heb een iPhone 12 pro gekocht tussen 16 oktober en 8 november. heb een bevestiging mail gekregen. Wanneer krijg ik bericht dat het geaccepteerd is ? 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 9 November 2020, 12:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Ik heb ook direct 24 oktober na ontvangst van mijn iPhone 12 het formulier ingevuld en verzonden, maar na 10 dagen nog geen enkel bericht of reactie.

Ik heb na ongeveer 3 weken reactie gehad en daarbij werd gemeld dat mijn aanvraag is afgewezen omdat er geen 06-nummer op het formulier is ingevuld.
Dit is overigens onmogelijk omdat het 06-nummer een verplicht veld is. 
Ik krijg dan het formulier terug en vul dan alsnog mijn 06-nummer in en maak dan schermprints dat dit nummer is ingevuld en verzend het formulier. Ik blijf de afwijzing steeds terug krijgen (ongeveer al 10x, ik stuur er mail achteraan kpn@consumercare.info met bewijsmateriaal, krijg nergens reactie op, behalve dan dat mijn aanvraag steeds wordt afgekeurd). Ik kom er maar niet door en begin er een beetje moedeloos van te worden. Blijkbaar is KPN niet blij met zijn ‘trouwe’ klanten.

Wat mij opvalt in het formulier dat deze ‘standaard’ wordt teruggestuurd met de melding: Er is geen 06-nummer behorende bij een KPN HUSSEL abonnement opgegeven/zichtbaar in het scherm. Deze blijft staan in het formulier. Misschien kunnen ze bij KPN eens kijken of hier op gechecked wordt? en bij het wederom terugsturen het formulier sturen zonder deze melding.

Ik heb na ongeveer 3 weken reactie gehad en daarbij werd gemeld dat mijn aanvraag is afgewezen omdat er geen 06-nummer op het formulier is ingevuld.
Dit is overigens onmogelijk omdat het 06-nummer een verplicht veld is. 
Ik krijg dan het formulier terug en vul dan alsnog mijn 06-nummer in en maak dan schermprints dat dit nummer is ingevuld en verzend het formulier. Ik blijf de afwijzing steeds terug krijgen (ongeveer al 10x, ik stuur er mail achteraan kpn@consumercare.info met bewijsmateriaal, krijg nergens reactie op, behalve dan dat mijn aanvraag steeds wordt afgekeurd). Ik kom er maar niet door en begin er een beetje moedeloos van te worden. Blijkbaar is KPN niet blij met zijn ‘trouwe’ klanten.

Wat mij opvalt in het formulier dat deze ‘standaard’ wordt teruggestuurd met de melding: Er is geen 06-nummer behorende bij een KPN HUSSEL abonnement opgegeven/zichtbaar in het scherm. Deze blijft staan in het formulier. Misschien kunnen ze bij KPN eens kijken of hier op gechecked wordt? en bij het wederom terugsturen het formulier sturen zonder deze melding.

Ik heb exact hetzelfde bericht ontvangen, maar ik heb het telefoonnummer destijds 100% wel ingevuld en dat kan ik bewijzen. Ik heb namelijk een pdf gemaakt van het scherm nadat ik het heb ingevuld en verstuurd.

Heel bijzonder dit. Nadat ik mijn telefoonnummer opnieuw heb ingevuld krijg ik een email dat mijn aanvraag opnieuw in behandeling wordt genomen. Ik mag toch hopen dat ik nu niet achteraan moet sluiten in de rij @Maja_ ?

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Airpods Actie, welkom op ons forum.

Als je een bevestiging hebt ontvangen, krijg je vanzelf antwoord. Het team dat deze aanvragen behandelt, heeft het erg druk en heeft een achterstand opgelopen. Maar zolang je een bevestiging hebt gekregen, komt het goed.

Het komt echt niet goed. Heb ze gebeld en daarna het ontbrekende document wat miste per mail gestuurd. Dat is nu alweer een aantal dagen geleden. Tot op heden geen reactie op gehad. Ook op andere forums dit gemeld en ook daar wordt dit niet serieus genomen. Echt een bedroevende actie. Meerdere malen meegedaan met soortgelijke acties bij andere bedrijven. Nog nooit zo slecht behandeld als hier. Ben eigenlijk niet anders gewend van KPN. Nog maar te zwijgen over de bereikbaarheid  en de behandeling van de klachten. Ik zie hierboven dat mijn eerste bericht 8 dagen geleden is. De aanvraag om mee te doen aan de aktie loopt al vanaf 16 oktober.

 

Reputatie 7
Badge +17

@MMeyer69 Wat jammer dat het bij jou zo moeizaam verloopt. Ik raad je aan telefonisch contact op te nemen met de afdeling die hier over gaat.  Ze zijn bereikbaar op 043-8800150 tijdens kantooruren (werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur).

Ga ik niet doen. Het balletje ligt bij Kpn. Ben er wel klaar mee, dik een maand wachten op uitsluitsel en niets meer van zich laten horen. En zo wanhopig heb ik die airpods niet nodig. Waardeloze aktie , mensen blij maken met een ‘dooie’ mus. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap de frustratie. De Airpod actie verloopt alleen via Desk Services. Dat betekent dat wij niks over jouw aanmelding kunnen inzien. Voor vragen over jouw aanmelding kun je mailen naar kpn@consumercare.info of of je kunt telefonisch contact opnemen via 043-8800150. 

Ik heb zeker nog 3 mails openstaan. Zoals gezegd ga ik zeer zeker niet er weer achteraan bellen. Misschien volgende keer niet meer zo’n actie doen als men de oortjes toch niet kwijt wil. Wij hoeven ze in ieder geval niet meer te hebben.

Bedankt voor de hulp (not). Goede reclame!

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind het jammer om te lezen dat je er zo over denkt, maar ik respecteer je keuze. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten. Ik help je dan graag verder.