Beantwoord

AirPods actie iPhone 12... Ik krijg geen reactie!

  • 1 November 2020
  • 42 reacties
  • 1285 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Beste,

Ik heb het formulier ingevuld voor de AirPods actie met 100 euro korting. Deze heb ik vorige week zondag ingevuld. Ik heb wel een bevestiging gehad, maar krijg vervolgens op mijn vraag wat de status is nul komma nul reactie.

Is het allemaal wel goed gegaan?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 5 November 2020, 21:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

42 reacties

Hier precies hetzelfde helaas.
Ben ook wel benieuwd hoe of wat…

Ik heb ook nog geen reactie gehad ...vaag dit. Daarom ook een vraag gesteld op dit forum

Ik heb hetzelfde probleem. De bevestiging heb ik ontvangen, maar tot op heden nog geen reactie of informatie m.b.t. de levering. 

Reputatie 3
Badge +2

Is er iemand die meer weet hierover? Aangezien ik schijnbaar niet de enige ben.

Reputatie 3
Badge +2

Kan iemand van KPN hier duidelijkheid over verschaffen?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @PanaromicTiger @Gudde @Twan T en @Airpods Actie! Logisch dat jullie op de hoogte gehouden willen worden. Ik heb de volgende informatie gevonden:

•De klant stuurt alle nodige bewijs op volgens het online beschreven proces
•De klant krijgt, na goedkeuring gegevens, een bevestigingsmail met een iDEALlink om de resterende €79,-te betalen.

Jullie hebben allen dus de bevestigingsmail binnen, staat hier geen iDeal link in? Zo niet, neem dan contact op via dit formulier. Dan kom je meteen bij de partij uit die deze actie verzorgt en ik ga er vanuit dat zij jullie van verdere informatie zullen voorzien. 🙂

Edit: Indien er geen reactie op het formulier komt, neem dan telefonisch contact op met deze afdeling. Ze zijn bereikbaar op 043-8800150 tijdens kantooruren (werkdagen tussen 9:00 17:00).

Reputatie 3
Badge +2

@Sanne_M via dat formulier krijg ik dus geen reactie.

 

in de bevestiging stond geen link.

heb het contactformulier vorige week dinsdag of woensdag ingevuld.

Reputatie 3
Badge +2

@Sanne_M 

Dit stond er in:

 

Bedankt voor je deelname aan onze KPN Apple AirPods promotie!

Dit is de bevestiging dat je deelname in goede orde is ontvangen. Wij gaan je gegevens controleren en laten je spoedig weten of de ingestuurde gegevens aan alle actievoorwaarden voldoen.

Wij wensen je veel plezier met je aankoop!

Met vriendelijke groet,

KPN

Reputatie 3
Badge +2

@Sanne_M Voor de 3e keer het contactformulier ingevuld. Al heb ik niet echt het vertrouwen dat er nu wel een reactie volgt.

Ook ik heb behalve een algemene bevestigingsmail niets meer iets gehoord…  (ik vond de hele inschrijfprocedure met alle codes behoorlijk omslachtig, je mag dan verwachten dat er wel iets sneller wordt gereageerd). Ben benieuwd hoe nu verder...

Ik heb na ongeveer 3 weken reactie gehad en daarbij werd gemeld dat mijn aanvraag is afgewezen omdat er geen 06-nummer op het formulier is ingevuld. Dit is overigens onmogelijk omdat het 06-nummer een verplicht veld is. Ik krijg nu na aanpassing steeds het formulier terug met de melding dat ik een 06-nummer moet invullen (is nu ongeveer de 12e keer dat ik dat doe, steeds het zelfde resultaat). Ik heb ook al reeds meerdere malen mail naar kpn@consumercare.info gestuurd met schermprints waarop het 06-nr. duidelijk is ingevuld. Ik krijg hier geen reactie op.

Wat mij opvalt in het retour formulier dat hier de melding “Er is geen 06-nummer behorende bij een KPN HUSSEL abonnement opgegeven/zichtbaar in het scherm”. Deze blijft staan in het scherm, daardoor blijft het formulier ge-flagt als “ik heb geen 06-nummer opgegeven” en worden de wijzigingen blijkbaar niet doorgevoerd. Kan men mij een formulier sturen waar die melding niet in staat? Of kan dit worden opgelost. Ik wil graag gebruik maken van de aktie.

 

Ook heb ik het contactformulier al meerdere malen ingevuld en een vraag gesteld. Ook hier geen reactie.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Helder. Dank voor de toelichting allen! 

@PanaromicTiger @D van Galen en @MMeyer69 dan raad ik jullie aan om telefonisch contact op te nemen met deze afdeling. Ze zijn bereikbaar op 043-8800150 tijdens kantooruren (werkdagen tussen 9:00 17:00). Ik verwacht dat je daar sneller reactie krijgt en hopelijk weten jullie dan hoe het ervoor staat met de aanvraag. Laten jullie weten hoe het verloopt? 

Heb het nummer gebeld. Het blijkt te gaan om het bestand dat ik heb meegeleverd dat daarop het telefoonnummer niet te zien is. Ik zou hierover een mail krijgen, helaas niet ontvangen.

 

Reputatie 7
Badge +17

@MMeyer69 Top! Die mail zou verstuurd worden naar aanleiding van het telefonische contact, of die mail had je automatisch moeten ontvangen toen bleek dat het bestand niet volledig was? Is naar aanleiding van het telefoongesprek nu wel duidelijk hoe het verder gaat en wordt het opgepakt? 

Ik heb de stukken die ik beschikbaar heb mbt de bestelling aangeleverd. Afwachten maar weer.

Reputatie 3
Badge +2

@Sanne_M Ik las het bericht te laat, dus kan maandag pas bellen helaas.

Reputatie 7
Badge +17

Geen probleem @PanaromicTiger, laat je maandag weten hoe het verlopen is? 🙂

Reputatie 3
Badge +2

@Sanne_M will do :relaxed:

Reputatie 3
Badge +2

@Sanne_M Ik heb net gebeld, de foto die ik moest insturen was niet duidelijk genoeg.

Wel vreemd dat ze dat dan niet communiceren. :rolling_eyes:

Ik heb alsnog een andere foto gemaild naar ze, ze komen er weer op terug zeggen ze.

Dus wordt vervolgd...

Reputatie 3
Badge +2

@Sanne_M Ik heb zojuist de betaallink gehad en betaald. Echter krijg je geen bevestiging van die betaling. Wat volgens de mevrouw die mij te woord stond klopt. Vind dat wel merkwaardig eerlijk gezegd.

Nu moet ik max. 4 weken wachten op de levering.

Reputatie 7
Badge +17

@PanaromicTiger Fijn dat na het gesprek nu in elk geval duidelijk is waar het aan lag, maar ben met je eens dat dit wel gemeld had moeten worden. 

Fijn dat de betaling inmiddels gelukt is! Het proces werkt als volgt: 

•Je krijgt, na goedkeuring gegevens, een bevestigingsmail met een iDEALlink om de resterende €79,-te betalen.
•De partij verantwoordelijk voor de actie stuurt de AirPods op zodra de annuleringstermijn van 14 dagen na aankoop is verstreken. Mocht je, na het betalen van de €79,-je order bij KPN annuleren, dan worden er geen Airpods verstuurd en krijg je de betaalde €79,-retour.
•De Airpods hebben een levertijd van 1-3 weken na het verlopen van de annuleringstermijn.

Ik snap dat een bevestiging prettig was geweest, maar je hebt de mail met de iDeal betaling en de afschrijving van je bank met daarop het iDeal kenmerk. Mocht er dus toch iets misgaan, dan heb je daarmee bewijs dat je het wel besteld en betaald hebt. Mocht je na de bovengenoemde termijn nog niks hebben ontvangen, maak dan gerust een nieuw topic aan. Dan jaag ik mijn collega's achter de broek aan. 💪🏻

Nog steeds geen reactie gehad. Wat mij betreft mogen jullie de airpods zelf houden. Ik hoef ze niet meer.

Het is gelukt. Ik heb gister na nogal (!) wat gedoe dan eindelijk de link gekregen, betaald en moet nu inderdaad nog een aantal weken wachten, maar goed: het is gelukt. Ik moet wel zeggen: voor een sympathieke promotieactie vind ik het een behoorlijke mislukking; mijn God, de aanvraag alleen al was één grote ontmoedigingsactie (ik moest nog net niet de schoenmaat en sterrenbeeld doorgeven - naast alle bizarre technische informatie als IMEI codes - van mijn nieuwe telefoon PLUS de foto’s die je mee moest sturen van het doosje van je telefoon). Ik zag dat meerdere mensen hier ook de melding terugkregen dat ze geen telefoonnummer hadden doorgegeven: hier hetzelfde, terwijl ik zeker weet dat dat gewoon ingevuld was. En dan heb ik het nog niet over het feit dat je een contract afsluit bij KPN maar dat je dan aan KPN moet bewijzen dat je een contract hebt afgesloten omdat interne KPN-diensten die gegevens niet mogen uitwisselen. Kortom: pffffff…  KPN mag aan servicegerichtheid wat betreft zijn promo-acties nog wel iets doen.  Ik hoop vooral dat de AirPods er voor kerst zijn (dat van vandaag besteld morgen in huis is denk ik van een andere club) … 

PS: ik zie net tot mijn schrik dat in de bevestiging KPN nóg een goedkeuring moet geven; er staat: 

Je ontvangt je AirPods binnen 4 weken na volledige goedkeuring van je deelname.

 


 

Reputatie 7
Badge +17

@MMeyer69 Heb je al gebeld? 

Ze zijn bereikbaar op 043-8800150 tijdens kantooruren (werkdagen tussen 9:00 17:00).

@D van Galen Ik zal je feedback wat betreft het verloop van deze actie doorzetten, goed dat je dit meldt! Wat de bevestiging betreft, verwarrend stuk tekst inderdaad. Heb je inmiddels via iDeal betaald? Zo ja, dan heb je bevestiging dat je in aanmerking komt voor de actie, anders had je de iDeal link ook niet ontvangen. Indien je hebt betaald heb je de afschrijving van je bank en de e-mail met de iDeal link en daarmee het iDeal kenmerk. Dat is je bewijs en daarmee kun je aantonen dat je de Airpods met korting ontvangt, mocht dit nodig zijn. Trek gerust aan de bel als je ze na de bovengenoemde termijnen nog niet binnen hebt!