Beantwoord

AirPods bij iPhone 12 Pro actie nnooit ontvangen

  • 30 April 2021
  • 11 reacties
  • 89 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Wellicht aan de late kant maar ook ik ben nooit verder gekomen dan een ontvangstbevestiging voor deelname aan de Airpods promotie actie. Ik heb destijds ook meerdere keren een klacht ingediend via het contactformulier onder de promotie actie op de website van KPN, echter nooit reactie gehad! Ik ben altijd een zeer tevreden klant geweest van KPN, maar dit valt mij erg tegen! Ook in de winkel zelf kom ik niet verder dan '’sorry meneer deze actie is helaas afgelopen'’. Omdat ik binnen de actietermijn de iPhone 12 pro heb aangeschaft heb ik hier naar mijn mening recht op net zoals vele anderen.

Ik heb de iPhone 12 pro aangeschaft op 24-10-2020 en deelnameformulier promotie op 24-11-2020 doorgevoerd.

 

Graag reactie. 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 4 May 2021, 08:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Joren123, als we zoeken op je mailadres dat ook gebruikt is bij het aanmaken van je forum account, komen we een deelname tegen die op 24-11 goed binnen is gekomen en waarbij op 25-11 een mail is verstuurd met uitleg over welke gegevens nog ontbraken om de aanvraag te kunnen behandelen en daarbij het verzoek om die gegevens nog op te sturen. Heb je die mail op de 25e wel ontvangen en daar op gereageerd? Of heb je helemaal geen mail gezien destijds?

@Maja_ de mail die jij bedoelt heb ik helaas nooit ontvangen. De enige mail die ik op die dag heb ontvangen is dat mijn nieuwe abonnement vanaf de 25e in zou gaan. Is het mogelijk dat ik de mail alsnog ontvang zodat alles in orde gemaakt kan worden?

Reputatie 7
Badge +20

Heel erg jammer dat je die mail nooit hebt gezien, dan waren jullie dus op elkaar aan het wachten :frowning2: 

Ik heb gisteren direct contact gezocht met de persoon die deze AirPods actie beheerde, maar aangezien de overgebleven voorraad inmiddels terug is gestuurd naar Apple, is er geen mogelijkheid meer om dit nog in orde te maken :disappointed:

Juist omdat je zelf echt wel je best hebt gedaan om van de actie gebruik te kunnen maken, vind ik het heel erg zuur dat je nu naast het net vist, ik wil dan ook even navragen of we dit op een andere manier op kunnen lossen. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

 

@Maja_ De mail zien wordt lastig als ik hem nooit binnen heb gekregen. Ik vind het erg jammer om te horen dat het niet meer mogelijk is om nog achteraf deel te kunnen nemen aan de actie. De korting op de airpods heeft mij mede overgehaald om destijds een 12 pro aan te schaffen. 
 

Ik heb inmiddels mijn profiel aangevuld. Mocht het echt niet lukken om de airpods aan mij aan te bieden inclusief korting hoop ik dat er een andere passende oplossing is. 
 

alvast bedankt voor je moeite.

Reputatie 7
Badge +20

Eind vorig jaar heb ik aardig wat klanten geholpen die ook aangaven dat ze nooit een reactie hebben ontvangen en bij het overgrote merendeel, bleek er wél een mail te zijn ontvangen maar stond die bij de spam of in de map met ongewenste mail. Moet je net even weten, als je er vanuit gaat dat je alle mails gewoon binnenkrijgt snap ik heel goed dat je die mailboxen niet continue in de gaten houdt 🤷🏼‍♀️ En Deskservices ( de partij die de actie voor ons heeft beheerd) heeft dus zitten wachten op een reactie van jou die nooit kwam :slight_frown:

Ik heb nog nagevraagd of ze kunnen zien dat er berichten van jou binnen zijn gekomen via het formulier op https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0492/contact, kan zijn dat daar wel iets binnen is gekomen en dat daar ook op is gereageerd, maar dat die mails in dezelfde spambak terecht zijn gekomen als de oorspronkelijke bevestigingsmail.

Als ik hier een reactie op heb, hoor je weer van me!

@Maja_ ik heb zojuist nogmaals heel mijn mailbox incl. Spam doorlopen tm de periode 11-2020. Ik kom helaas echt niets tegen.

 

De link die je benoemt heb ik destijds denk ik 1 a 2 keer geraadpleegd omdat de winkels destijds ook fysiek gesloten waren. Ook vanuit de inzendingen via het contactformulier heb ik geen reacties mogen ontvangen. Ik had eigenlijk zelf al de moed opgegeven tot dat ik toevallig vorige week op dit forum terecht kwam en opmerkte dat veel meer mensen dit probleem hebben gehad.

 

ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk! Laatste vraag: heb je daar hetzelfde emailadres voor gebruikt? Ze hebben alles doorgespit en kunnen helemaal niets vinden dat is verzonden met het mailadres dat je ook hebt gebruikt voor je forum account :grimacing:

Ik wil sowieso alvast toezeggen dat ik je persoonlijk een vergoeding kan geven als je zelf alsnog AirPods aanschaft, maar zonder ‘bewijs’ dat je contact hebt gezocht met Deskservices zal dat maximaal €25,- worden. Ik hoop dus dat er nog iets boven water komt zodat de vergoeding hoger uit zal pakken!

@Maja_ het enige wat ik me nog kan bedenken is de . Tussen mijn namen in mijn e-mail weglaten. Wellicht dat die hem dan wel kan herkennen.

 

ik weet in ieder geval 100% zeker dat ik het contactformulier heb ingevuld. Een tegemoetkoming van 25 euro is in mijn ogen daarom ook aan de lage kant. Aangezien ik op meerdere manieren heb geprobeerd contact te zoeken en ook een ontvangstbevestiging deelname heb. 

Reputatie 7
Badge +20

Dat van de . ga ik direct navragen, hopelijk vinden ze daar iets op!

Reputatie 7
Badge +20

Alles is tot op de bodem nagezocht maar ze hebben echt niets kunnen vinden @Joren123 :slight_frown:

ik ga even overleggen met mijn manager, om de situatie goed uit te leggen en te vragen hoe we jou hier het best mee verder kunnen helpen!

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan een vergoeding van €50,- indienen op vertoon van de aankoopbon van AirPods @Joren123, zou je daar mee uit de voeten kunnen?