Beantwoord

Airpods iPhone 12 pro actie niet ontvangen

  • 7 April 2021
  • 9 reacties
  • 104 keer bekeken

Beste KPN,

 

Erg teleurstellend hoe ik de klachten om de oren zie vliegen op verschillende forums betreft de airpods actie.

Ik heb mijn toestel op 16-10-2020 besteld (bestel nr 20101636347498-1) en ook aangemeld voor de airpods actie. Toestel is op 23-10-2020 geleverd zonder airpods. Direct contact opgenomen met de klantenservice maar geen stap verder gekomen. Ondertussen 5 maanden verder en nog steeds geen airpods. 
 

De iPhone heb ik merendeels aangeschaft vanwege de airpod actie. Ik krijg nu sterk het gevoel dat KPN zich verstopt en de beloofde airpods helemaal niet kan leveren aan de klanten. Hoe gaan jullie dit oplossen? Ik persoonlijk denk dat de geschillencommissie hier aan te pas moet komen. 
 

Ben benieuwd naar jullie antwoord.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 13 April 2021, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Merci,

Bij dit soort acties, worden de AirPods nooit meegeleverd met het toestel, maar zal je ze na de levering van je toestel moeten ‘bestellen’ via een deelnameformulier. Heb je dat formulier wel ingevuld destijds? En daar een bevestiging van ontvangen in de mail? 

Ja die heb ik zeker ingevuld. Eveneens registratie nummer ontvangen. Ik heb inmiddels geschillencommissie ingeschakeld. Jullie hebben nooit de moeite genomen om te leveren noch tot een oplossing te komen. 

Reputatie 7
Badge +20

Zou je dat registratienummer naar me willen sturen via een privébericht? Dan neem ik via een andere weg rechtstreeks contact op met de partij die deze actie voor ons beheert om na te gaan waar het mis gaat bij jouw aanvraag!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nog geen privébericht van je gezien @Merci, kan ik je hier nog verder mee helpen? 

@Maja_ Prive bericht verstuurd 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt, ik ga er mee aan de slag!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Merci, ze hebben nog een kleine hoeveelheid AirPods dus we kunnen het voor je in orde maken! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Daarmee kan ik jouw contract opvragen en naar mijn contactpersoon doormailen zodat hij zeker weten op de goede plek terecht komt. Zou je in het opmerkingsveld ook een alternatief mailadres willen noteren, zoals een gmail of hotmail adres? Het is vaker mis gegaan bij klanten met een emailadres dat via een hostingpartner loopt, niet alle mails komen daarbij goed aan. Ik zal dat mailadres dan doorgeven voor verdere communicatie!

@Maja_ 

Wat fijn dat u de moeite voor mij heeft gedaan om dit op te lossen zeer gewaardeerd. 

ik heb u een PB verstuurd met alle info. Mocht er nog iets ontbreken hoor ik het graag.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb al de reactie terug ontvangen dat er AirPods voor je gereserveerd zijn! Je gaat op korte termijn een mail ontvangen met info over hoe te betalen, en nadat je hebt betaald zullen de AirPods ook redelijk snel jouw kant op komen :blush: