Beantwoord

Apple iPhone 11 Pro Max 256GB, Gold

  • 23 August 2020
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Goeiemiddag,

ik heb gister de Apple iPhone 11 Pro Max 256GB, Gold met een abonnement besteld. Pas via “zelf online uw bestelling volgen” kwam ik erachter dat de telefoon niet op voorraad is. Aan welke levertijd moet ik nu denken? Gaat dat om dagen, weken of maanden? Ik heb ook bij het afsluiten de bijbetaling voor de telefoon gedaan. Mocht ik het abonnement annuleren, hoe zit het dan met de bijbetaling? 
 

groetjes Chelsea

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 26 August 2020, 22:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Chelsea90 en welkom op het forum! Heb je inmiddels bericht mogen ontvangen over wanneer je het toestel mag verwachten? Ik zie dit model namelijk niet terug op onze lijst met toestellen waar nog een levering van moet komen, vandaar de vraag. 

Bij een annulering krijg je de bijbetaling overigens binnen 2 weken weer terug. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen reactie meer ontvangen dus ik hoop dat je het toestel inmiddels binnen hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het gerust weten!

Ik heb ook mijn abonnement verlengt met toestel Apple 12 Pro Grapithe. Pas na het plaatsen van de bestelling bleek het toestel niet voorradig. Hoelang gaat dit duren?

Reageer