Beantwoord

Apps verwijderen van iPhone 11 | IOS 13

  • 29 March 2020
  • 8 reacties
  • 186 keer bekeken

Ik kan geen apps verwijderen op mijn iPhone 11 

 

ik krijg geen kruisje als de apps wiebelen.

en bij instellingen - algemeen - iPhone opslag kan ik ze ook niet verwijderen ( zie foto )

Iemand nog een idee hoe ik de apps kan verwijderen??

 

 

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 2 April 2020, 10:37

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @KPN compleet werkt niet 
Wat KPN compleet er mee te maken heeft begrijp ik niet, maar goed.
Druk kort op de volume plus.
Druk daarna kort op de Volume min.
Hou daarna de uitknop vast tot het appeltje verschijnt.
Daarna zul je vast en zeker het kruisje weer zien om de apps te verwijderen

 

Thanks, maar helaasheeft bovenstaand ook niet gewerkt. Iemand nog een ander idee ?? 

Reputatie 7
Badge +13

@KPN compleet werkt niet Welkom op het KPN Forum. Dan denk ik graag even met je mee! Is het gelukt? Als je het icoontje van de betreffende app lang ingedrukt houdt dan zou het moeten lukken. Op deze pagina staat dat ook uitgelegd. Ik hoor graag of het gelukt is!
 

@Remco_  dat is nu het probleem… de apps gaan wel wiebelen maar er komen geen kruisjes te staan. Dus kan niks verwijderen.. enig idee hoe dit op te lossen ? 

Reputatie 7
Badge +13

@KPN compleet werkt niet Dit is vrij lastig om op een afstand met je op te lossen vrees ik. Volgens Apple krijg je ook geen kruisje meer te zien maar een menu . Ik heb even een collega gevraagd en je moet het icoontje dan echt langer indrukken. Lukt het trouwens met één specifieke app niet of meerdere apps? 

Reputatie 7
Badge +13

@KPN compleet werkt niet Ik heb al een tijdje geen bericht van je zien gezien. Ik ga er vanuit dat het gelukt is maar als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag :-) . Plaats dan gerust nog even een bericht! 

@Remco_  nee helaas niet… ik denk dat een soort bug is in mijn telefoon. Ik kan geen 1 app verwijderen. Er komt nergens een kruisje. Ik denk dat ik maar een keer naar de winkel moet gaan

Reputatie 7
Badge +13

@KPN compleet werkt niet Dat spijt mij om te horen :-( . Wellicht is het dan handig inderdaad dat iemand ter plaatse even het toestel kan nakijken.  Niet alle winkels zijn op dit moment open maar op deze pagina kun je een lijst vinden van de winkels die wel open zijn. Ik wens je een fijne dag verder!

Reageer