Beantwoord

Doorschakelen lukt niet met iPhone

  • 14 April 2021
  • 3 reacties
  • 334 keer bekeken

Alle eerdere berichten gelezen, maar nadat mijn simkaart vorige week is overgezet van Telfort naar KNP werkt doorschakelen niet meer. Bellen via WiFi staat uit en bij mobiel netwerk data aan.

de knop doorschakelen blijft maar draaien.
eerder had ik een contact aangemaakt waarin ik *21* het nummer en een # had staan. Als ik dat belde ging het goed. Werkt nu ook niet meer,

Als uitvaartverzorger heel belangrijk dat ik kan doorschakelen, hoe los ik het probleem op?
Telefoon al meerdere malen aan en uit gezet en ook de software is up to date: 14.2.2

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 15 April 2021, 11:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Corine de Jong! Heel lastig dat het doorschakelen niet meer werkt, laten we dat zo snel mogelijk proberen op te lossen.

Je geeft aan dat jouw simkaart overgezet is: heb je ook een nieuwe simkaart ontvangen? Bel jij via het 3G of 4G netwerk? (zie de icoontjes bovenaan je telefoon). Wil je dat ook eens checken in de instellingen van jouw toestel, ik gok dat je gebruik maakt van een iPhone:

iOS

  1. Klik op 'Instellingen'
  2. Kies 'Mobiel netwerk'
  3. Ga naar 'Opties mobiele data'
  4. 'Gesprekken en data' - 4G, VoLTE aan/uit

Je schakelde eerder door via *21* wil je eens de doorschakelcode **21*[telefoonnummer]#[groene beltoets] proberen? 
Ik lees graag je bevindingen en als het nog niet opgelost is, zie ik ook graag een ingevuld Forum profiel: graag het 06 nummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant.

Ik kan mij ook voorstellen dat je sneller en direct contact wenst, wij zijn ook als volgt bereikbaar: 

  • Telefonisch via 0800 0402
    Voor technische problemen en storingen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
    Voor vragen over onze diensten en abonnementen zijn wij te bereiken op maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken

Dag, inmiddels diezelfde ochtend via chat alles geprobeerd en niets hielp, daarna een nieuwe simkaart ontvangen en nu werkt het gewoon weer.

Reputatie 7
Badge +16

Oh, heel fijn dat je dit nog even terugkoppelt en fijn dat het nu wel weer werkt met een nieuwe simkaart! :blush: