Beantwoord

E-mail op iPad

  • 15 April 2020
  • 7 reacties
  • 138 keer bekeken

Ik heb een nieuwe iPad aangeschaft. Deze werkt (bijna) voortreffelijk. Ik kan wel een nieuw bericht maken en verzenden. Direct antwoorden op een ingekomen email en ze samen verzenden, dat lukt niet.  Bovenin de "werkbalk” moet naast b.v. de prullenbak ook een pijltje staan volgens mij. Dat ontbreekt. Hoe kan ik dat verhelpen??  

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 April 2020, 19:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Amstelpiet, welkom hier. 

Top dat je jouw e-mail gewoon kan gebruiken. Alleen je mist een pijltje? Welk pijltje? Kun je misschien een screenshot sturen? Wel zonder privacygevoelige gegeven alsjeblieft. Dan krijg ik even een duidelijker beeld, ik begrijp zo niet welk je bedoelt? En wat moet hij doen dan? Dat pijltje?

Beste Bart Z.,

“Onder” dat pijltje heb je de mogelijkheid om direct te antwoorden op het ingekomen mailtje en je kunt dat wegsturen met je antwoord.  Op de afbeelding kun je het goed zien. De nieuwe iPad  geeft dat pijltje niet. de oude iPad wel. Ik hoop dat het nu duidelijk voor je is. Al vast bedankt voor de moeite,

 

Admin: afbeelding verwijderd, vanwege naam

Reputatie 7
Badge +28

 

Hoi @Amstelpiet ,

Bij mij op de Mac kun je dat als volgt instellen:

  • Ga naar je e-mailprogramma
  • Kies in de grijze balk bovenin jouw computer voor weergave
  • Kies Pas knoppenbalk aan
  • Kies dan de knoppen die je terug wilt zien in de knoppenbalk. 
Reputatie 7
Badge +28

@Amstelpiet

Heeft het bovenstaande nog geholpen? 

Beste Bart en Noordzee-expert,

Jullie aanbevelingen hebben me goed geholpen. Ik heb het euvel ontdekt en het werkt. Dus beiden bedankt voor de ondersteuning.

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan👍.

Reputatie 7
Badge +20

Ah zo op die manier. En voordat ik het door heb is het ook al opgelost! Helemaal top!