Vraag

factuur telefoon niet bij contract

  • 24 April 2021
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Reputatie 1

De factuur van mijn aangekochte telefoon zou bij het contract moeten zitten, maar ik zie hem er nietbij zitten. Kan ik een kopie ontvangen per mail?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 1

De factuur van mijn aangekochte telefoon zou bij het contract moeten zitten, maar ik zie hem er nietbij zitten. Kan ik een kopie ontvangen per mail?

Admin: Dubbele topics samengevoegd

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @CB65 Welkom hier op het kpn forum! Leuk dat je ons gevonden hebt. Op het kpn forum gaan onze klanten met elkaar in gesprek. Onze community kan je helpen bij het vinden van antwoorden op tal van vragen. Medewerkers van kpn, zoals ik, begeleiden deze gesprekken en zorgen dat alle informatie goed vindbaar, zodat iemand anders er ook iets aan heeft. Als je direct contact wilt met de klantenservice kan dat ook, via telefoon en chat. 

Dit soort vragen zijn uiteraard heel specifiek en een lid van onze community heeft uiteraard geen toegang tot klantgegevens. Een moderator zoals ik kan uiteraard wel meekijken. Als het gaat om het mobiele nummer dat je in je profiel hebt gezet: de factuur zat bij de orderbevestiging. Het contract, waar de details over het toestel ook opstaan, heb ik voor de zekerheid per mail naar je verstuurd. 

Reputatie 1

Bedankt ik heb het contract ontvangen, echter er zit niet een aparte factuur van de telefoon. Is die er niet?