Vraag

Geen levering door koerier - iphone 12 pro - 5 weken wachten

  • 4 December 2020
  • 2 reacties
  • 94 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

 Ik heb de iphone 12 pro reeds besteld op 31 oktober, afgelopen woensdag (na 4,5 week) eindelijk bericht gehad om te leveren...komt de koerier zonder telefoon. Foutje iets mis gegaan in het systeem. Gesproken met klantenservice en moet weer week wachten (6 weken dan al!). Doordat het bij de koerier is aangemeld geweest moet hij binnen week geleverd worden anders wordt de order geannuleerd?!? Dan moet ik weer opnieuw bestellen en achter in de rij aansluiten…? De levertijd op de website voor huidige bestellingen is dat nog is 3-4 weken wachten….dan zou ik 9-10 weken op iphone 12 pro moeten wachten terwijl ik van andere hoor dat zij wel geleverd krijgen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hi @TUX , 
Welkom op het forum. Als de koerier ( in dit geval niet jouw schuld natuurlijk) het toestel niet kan leveren dan wordt de order indd geannuleerd. Dan moet je als je opnieuw besteld ook opnieuw ‘achteraan sluiten’ helaas. Jammer genoeg kunnen we daar niks aan doen. Ik hoop dat dit je in ieder geval duidelijkheid heeft gegeven.

Hoi @TUX 

De volgende keer gewoon een goede retailer opzoeken.
Telefoon uitkiezen, afrekenen.
En met een gerust gevoel naar huis.
Zo doe ik het al jaren.