Beantwoord

Gestolen iphone

  • 6 April 2021
  • 4 reacties
  • 140 keer bekeken

Beste,

mijn telefoon is afgelopen week donderdag gestolen. En op die zelfde dag zag ik via zoek mijn iPhone dat het in de avond 22:50 aan is gezet. 
Ik vroeg af om het mogelijk is om via imei nummer te traceren. 

icon

Beste antwoord door huistijger 6 April 2021, 08:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

VHoi @A.Omar 
vervelend dat je iPhone gestolen is.
Je kunt ook via Zoek my Phone lokaliseren waar hij is.
Heb je de politie gewaarschuwd?
Je kunt eventueel ook de iPhone wissen via zoek my iPhone dan kan de dief er helemaal niks meer mee.
Heb je de simkaart al geblokkeerd?
Dat is een van de eerste dingen die je moet doen en de politie waarschuwen.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @A.Omar, wat rot dat jouw toestel gestolen is. Ik zie dat @huistijger je al van hele goede adviezen heeft voorzien. Heb je jouw simkaart al geblokkeerd in de tussentijd? Ik hoop natuurlijk dat je je toestel nog terug vindt, met hulp van de politie. Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Hi simkaart heb ik niet geblokkeerd maar wel simcode veranderd. Afgelopen vrijdag is het 22:50 aangezet heb ik de locatie doorgegeven aan de politie. Sindsdien is het niet meer aangezet.

Reputatie 7
Badge +19

@A.Omar Het is wel heel verstandig om de simkaart te blokkeren. Dan weet je zeker dat niemand er iets mee kan. Aangezien je je toestel kwijt bent (omdat ie gestolen is) neem ik ook aan dat je al een nieuwe simkaart aangevraagd hebt. Verder hoop ik dat je toestel toch snel nog boven water komt.