Beantwoord

iPad 64 GB besteld, maar blijkt niet op voorraad te zijn

  • 24 November 2021
  • 8 reacties
  • 130 keer bekeken

Zo een mooie iPad 64 GB 2021 besteld, met een 4 g abonnement, kpn verkoopt iPad die ze niet kunnen leveren, je moet iets verkopen als je dit in bezit hebt en niet eerst zorgen dat je het akkoord van de klant hebt en dan zeggen dat die niet op voorraad is, kpn altijd als betrouwbare verkoper gezien, maar dit is heel slecht kpn. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 November 2021, 14:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hey @Wimpiewoud, welkom op het forum!. Helaas komt het soms voor dat iets toch niet op voorraad blijkt te zijn nadat je de bestelling hebt gedaan. In dat geval zullen we apparaat natuurlijk alsnog zo snel mogelijk leveren. Houd je bestelomgeving in de gaten, je krijgt bericht zodra de boel verzonden is.  

Ik haak even aan.

 

vandaag ook een telefoon besteld.

Het hele proces netjes doorlopen, netjes betaald en aan het einde een mail.

Helaas is het toestel NIET op voorraad.

Over klantvriendelijkheid gesproken…….. Vertel de klant dit dan VOOR er het bestelproces in word gegaan……

 

Niet netjes!

Ik zie dit probleem vaker langskomen. Wat dat betreft zou het systeem aangepast moeten worden. Ik ben het helemaal met u eens. Ik wil niet zeggen dat iedereen de dupe is maar toch een aantal klanten.

Ik heb zojuist met KPN gebeld. Natuurlijk wordt je afgewimpeld. Logisch!

Ik heb gewoon netjes gezegd dat dit niet fair is naar de klant. Zeg dit dan aan het begin van het orderproces.

Erg jammer en erg slecht van KPN! Afwachten is dan nu de enigste optie en dat weten zij ook.

Beetje slecht het weekend in nu…. Hopend dat de persconferentie zo dadelijk beter nieuws brengt! :-) NOT!

Annuleren en een losse kopen kan natuurlijk ook. Maar zoals ik lees heeft een toestel op afbetaling gekocht gok ik?

6 dagen geleden iPad 2021 64 g besteld, nu weer een bericht van kpn dat de iPad nog niet leverbaar is, en standaard bericht van kon en trouwens de modulator die klachten begeleid heeft ook maar 1 zin die ze standaard verzenden. Krijg ik straks in 2022 een iPad van 2021? Kpn zo was ziggo vroeger 

6 dagen geleden iPad 2021 64 g besteld, nu weer een bericht van kpn dat de iPad nog niet leverbaar is, en standaard bericht van kon en trouwens de modulator die klachten begeleid heeft ook maar 1 zin die ze standaard verzenden. Krijg ik straks in 2022 een iPad van 2021? Kpn zo was ziggo vroeger 

Heeft u inmiddels al de iPad ontvangen? Ik heb er vandaag ook 1 besteld en zie achteraf na het betalen pas dat hij niet op voorraad is.

Ik hoop op een reactie!!!

De iPad is na ongeveer 10 dagen afgeleverd, de bezorging wat uit handen was gegeven ging ook niet zo als het hoort. Maar is een dag later afgeleverd. Succes