Beantwoord

iPhone 7 rose gold

  • 27 April 2020
  • 5 reacties
  • 137 keer bekeken

Badge

hoi,

ik heb gisterochtend via de telefoon een iphone 7 rose gold bestelt. bij het telefoontje heeft niemand gezegd dat hij niet op voorraad is. Nou stond er vanochtend bij mijn bestelling dat hij niet op voorraad was en ik zou nu niet weten wanneer ik hem kan verwachten. mijn oude telefoon is kapot gegaan dus ben wel toe aan een nieuwe haha.

wanneer zou ik hem ongeveer kunnen verwachten?

groetjesss

icon

Beste antwoord door Susan_ 1 May 2020, 11:48

Bekijk origineel

5 reacties

Vul vast in je profiel alle gegevens in die medewerkers van KPN nodig hebben om je beter van dienst te kunnen zijn. Zij kunnen meekijken met de bestelling die je gisteren hebt gedaan.

Reputatie 7
Badge +16

 Hallo @jet1234 ,
Welkom op het forum, het is niet handig dat dit er niet bij vermeld is. Als ik op de website kijk wordt het toestel vanaf begin mei weer verwacht, maar houd er rekening mee dat dit geen belofte is. Er is minder voorradig op moment door de corona crisis. Ik zie dat de Space Grey, Silver en Gold wel op voorraad zijn. Mocht je dit eventueel willen dan kan je dit aangegeven, want je abonnement kan binnen 14 dagen nog aangepast worden. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @jet1234 welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Klopt inderdaad, begin mei is de verwachting dat dit toestel (iPhone 7 rose gold 32GB) weer op voorraad komt. Dus ik verwacht dat je hier snel informatie over krijgt! Volg jouw bestelling via de bestelstatustool.

Reputatie 7
Badge +21

@jet1234 heb je jouw toestel inmiddels al in ontvangst mogen nemen? :relaxed:

Badge

Hoi! 
mij heb de zilvere iPhone 7 bestelt en die heb ik nu een week!😁

 

groetjes Jet

Reageer