Beantwoord

iphone 8+ geen gelukd meer met spelletjes

  • 18 February 2021
  • 8 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik heb al tijd iPhone 8+ nooit problemen mee gehad maar sinds laats hoor ik geen geluid meer bij spelletjes en alle andere apps wel hoe komt dit? 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 22 February 2021, 11:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik snap dat je daar een beetje vreemd van op kijkt @Annaveraxo :thinking:

Hoor je wél geluid bij spelletjes als je een koptelefoon aansluit of is er dan nog steeds enkel stilte? 

Zou je je toestel eens helemaal uit willen zetten en daarna weer op willen laten starten? Ik ben benieuwd of dat nog een verschil maakt!

Hallo!

ik heb wel geluid met oordopjes erin, 

en ik start mn telefoon meerdere keren per dag wel is op, dus dat maakt geen verschil 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, zit je toestel wellicht vast in ‘koptelefoonmodus’? Zo nee, zou je bluetooth dan eens helemaal uit willen zetten en kijken of het geluid het dan wel weer doet zonder aangesloten oordopjes? Kan zijn dat je zonder dat je dat doorhebt verbonden bent met een bluetooth apparaat, dus dit is het proberen waard :slight_smile:

Dit is hoe dan ook iets dat met je toestel zelf te maken heeft dus vanuit KPN kan ik hier geen verdere ondersteuning voor bieden. Mocht je er ‘online’ niet uitkomen, dan kan je kijken of je wellicht een afspraak kunt maken bij een Apple store zodat ze daar even met je mee kunnen kijken!

Hallo! Ik heb nu de Bluetooth uit en doet nog steeds niet. 

Reputatie 7
Badge +20

Jammer, ik kan nu verder ook niks bedenken :slight_frown: Misschien weet @huistijger of iemand anders uit de community nog meer van, zo nee dan is het wellicht verstandiger om bijvoorbeeld op het forum van iCulture te kijken!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Annaveraxo 
​​​​@Maja_ zegt is heel goed mogelijk dat de koptelefoon-schakelaar vast zit.
Dit kun je zelf niet herstellen, dus even mee naar een KPN-winkel is de beste optie.

Bedankt iedereen! Ben naar de winkel geweest en ze hebben wat instellingen veranderd!

Reputatie 7
Badge +20

Top dat het weer opgelost is :smiley: