Beantwoord

iPhone SE 2020 white tijdelijk niet leverbaar?

  • 4 May 2020
  • 8 reacties
  • 306 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo KPN, ik wacht nu ruim een week op de bestelde IPhone SE white, ik zou graag willen weten wanneer ik deze kan verwachten, hebben jullie daar zicht op?

 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 10 May 2020, 11:45

Bekijk origineel

8 reacties

Vul u profiel aan en dan kunnen medewerkers antwoorden met een indicatie van de levering. Op dit forum antwoorden zij door drukte soms enkele dagen later, dus een belletje met 0800-0402 is sneller.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @BoukeKuipers84 ,
De status van je bestelling kun je volgen via MijnBestelling. Hier staat ook een verwachte levertijd. 

Ik heb precies hetzelfde….gisteren besteld via de telefoon. Vandaag sms dat de telefoon niet te leveren is. Voel me behoorlijk genaaid zeker omdat er vermeld werd dat de iPhone se op voorraad was

 

Reputatie 1

Vandaag bericht gekregen, wordt zondag geleverd. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @BoukeKuipers84 , en ook @Toledo8!

De voorraad op de website kan niet 1 op 1 lopen met de actuele voorraad dus soms komt het voor dat we dit niet kunnen bewerkstelligen. We doen er wel alles aan om het zo snel mogelijk te leveren alsnog. Fijn dat jouw toestel inmiddels onderweg is (of al geleverd is) @BoukeKuipers84.

@Toledo8, heb jij al meer informatie? Om het precies na te gaan moet ik even weten om welk toestel het precies gaat, dus ook het aantal GB wat betreft geheugen.

Ik heb het toestel geannuleerd..Sim only genomen bij kpn en toestel even los bij de mediamarkt gehaald!! 
 

Marco 

Reputatie 1

@Susan_ 

 

Yep, vanmorgen 08:30u keurig geleverd, nog mooi voordat moeders de vrouw wakker werd.

Reputatie 7
Badge +25

@Susan_

 

Yep, vanmorgen 08:30u keurig geleverd, nog mooi voordat moeders de vrouw wakker werd.

Nice!

Reageer