Vraag

iPhone XR (128GB, Black) niet op voorraad

  • 3 December 2020
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Badge

Goedemiddag! 

Op vrijdag 20 november heb ik mijn huidige mobiele abonnement verlengd, met daarbij de iPhone XR 128GB Black. Bij het bestellen gaf jullie website nog aan dat deze de volgende dag geleverd zou worden. 

De volgende ochtend ontving ik een sms waarin werd gemeld dat dit toestel momenteel niet op voorraad is, en er niet gezegd kon worden wanneer deze wel weer op voorraad is. Via KPN Webcare op Twitter heb ik die dag nog navraag gedaan, en mij werd toen verteld dat deze “medio volgende week” weer op voorraad zou zijn. Nu zijn we bijna 14 dagen verder, en heb ik nog geen statusupdate ontvangen via sms of via de bestelstatus-pagina. KPN Webcare op Twitter kan me ook niet vertellen wanneer dit toestel nu wel op voorraad is. 

Hebben jullie toevallig meer inzage in de gegevens, en kunnen jullie mij vertellen wanneer deze weer op voorraad is?

Alvast bedankt!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge

Vreemd! Op de website staat nog altijd aangegeven dat als ie vandaag besteld, morgen in huis hebt.

Ook bij de witte 128gb variant staat dat.. 
 

Ik heb helaas hetzelfde probleem! Wacht al sinds 21 november op mijn iPhone12 (128gb Green) en ook deze levertijd op de website veranderd telkens. 
In de laatste update die ik via sms ontving afgelopen weekend werd aangegeven dat ze zo snel mogelijk laten weten wanneer hij wél voorradig is. 
 

Reputatie 2
Badge

Hallo @ThijsO. , Goed dat je hier je vraag stelt. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als informatie op de website van KPN aangeeft dat je toestel de volgende dag geleverd wordt en deze levering door drukte vertraagd is. Uit mijn informatie begrijp ik dat je het toestel inmiddels hebt ontvangen en rest mij dus je veel plezier te wensen met je nieuwe iPhone!